Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چمن ورزشگاه شهرقدس خوب نبود و خدا خواست برگردان امیری خراب نشود. تاریخ انتشار: 15:12 - 27 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۲۰۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محسن ربیع‌خواه، هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس این روز‌ها به عنوان یکی از بازیکنان ثابت این تیم توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیع‌خواه که در فصل گذشته بار‌ها با انتقاداتی روبرو شده بود این روز‌ها توانسته اعتماد کالدرون را به خوبی به خود جلب کند. تا جایی که با بازگشت کامیابی‌نیا از مصدومیت هم همچنان سرمربی آرژانتینی سرخپوشان ترجیح می‌دهد از این بازیکن در ترکیب ثابت خود استفاده کند. هرچند که مربی پرسپولیس نشان داده در صورت کوچکترین اشتبا‌هات آنقدر دستش روی نیمکت باز است که بخواهد بازیکنی را نیمکت نشین کند.

محسن ربیع‌خواه در خصوص شرایط این روز‌های خود با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، گفت‌وگویی را به شرح زیر انجام داد:

*برد مهمی را مقابل سایپا بدست آوردید.

بله واقعا بازی روی آن زمین خیلی سخت بود، اما مهم این بود که بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. خداراشکر همچنان می‌توانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

*با یک بازی کمتر شانس قهرمانی نیم فصل را دارید.

قهرمانی نیم‌فصل اصلا مهم نیست. برای ما مهم این است که بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم. فکر ما فقط روی کسب چهارمین جام قهرمانی است.

*زمین شهر قدس واقعا خراب بود.

خدا به همه ما رحم کرد که روی این زمین کسی آسیب ندید و برای من جای تعجب است که چرا خود سایپا و پیکان قبول می‌کنند روی این زمین بازی کنند.

*البته این زمین خراب به کمک شما هم آمد!

بالاخره، چون ضربه برگردان امیری قشنگ بود خدا خواست کارش بدون جواب نماند.

*دیگر در ترکیب پرسپولیس جای ثابتی برای خود پیدا کرده‌ای. نظرت در این خصوص چیست؟

واقعیت این است که برای من مهم موفقیت تیم است و اگر حتی ۱ دقیقه هم بازی کنم برای تیم از جانم مایه می‌گذارم و برای من خوشحالی هواداران مهم است.

*فصل گذشته در مورد تو می‌گفتند زیاد پاس رو به عقب می‌دهی، اما در این فصل نشان دادی که می‌توانی پاس‌های قُطری خوبی هم ارسال کنی.

در فصل گذشته موجی عیله من راه افتاده بود که می‌خواستند من را خراب کنند، اما خداراشکر که در این فصل هم کالدرون به من اعتماد کرد و هواداران هم از من راضی هستند و این برای من کافی است.

بیشتر بخوانید: نگرانی پرسپولیسی‌ها از تکرار وضعیت استقلال؛ سرخ‌پوشان پولدار می‌شوند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کالدرون لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

ماریو گومز افشاگری جالبی راجع به دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌است

طرفداری | ماریو گومز، مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با پادکست Viola news فاش کرد که در سال 2013، پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به فیورنتینا رد کرده است:

زمانی که از بایرن مونیخ جدا شدم، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بسیار خوبی به من داد اما چون از دیگو سیمئونه می ترسیدم، آن را رد کردم. می دانستم که سبک بازی من به هیچ وجه با سبک فوتبال سیمئونه سازگار نیست. رئال مادرید هم من را به عنوان رقیب کریم بنزما می‌خواست. به خاطر دارم که کریم در آن زمان فرم چندان خوبی نداشت و باشگاه به دنبال خرید رقیبی برای او بود. کارلو آنچلوتی هم می‌خواست من را به پاری سن ژرمن ببرد.

می‌خواهی بگویی که برای پیوستن به فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردی؟

بله‌ همینطور است. رئال مادرید هم مثل بایرن مونیخ اداره می‌شود، یعنی یک نفر رئیس و همه کاره است و کسی نمی‌تواند در کار او دخالت کند. در بایرن مونیخ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه حرف اول و آخر را می‌زدند و من با آن‌ها به مشکل خوردم، تا جایی که تنها با یک دست دادن ساده از بایرن مونیخ جدا شدم. چون نمی‌خواستم این اتفاق با پرز هم تکرار شود، به رئال مادرید نرفتم. فیورنتینا در آن زمان می‌خواست یوونتوس را به چالش بکشد و پروژه آن‌ها برای من جذاب بود، به همین خاطر حاضر شدم با آن‌ها قرارداد امضا کنم.

گفتنی است ماریو گومز در جولای ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش 15.5 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست. او در ۴۵ بازی برای بنفش‌پوشان، آمار ۱۴ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!