Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:28:49 GMT

محمودی به تیم ملی والیبال دعوت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۵۹۸۵

محمودی به تیم ملی والیبال دعوت شد

شهرام محمودی به تیم ملی دعوت شده‌است تا شاید جای خالی امیر غفور را پر کند. غفور به دلیل مصدومیت، ۶ تا ۸ هفته از میادین دور خواهد بود و به این دلیل مسابقات انتخابی المپیک را از دست داد.

به گفته امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال، محمودی از عصر امروز (چهارشنبه) به تمرینات ملحق می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات والیبال انتخابی المپیک در قاره آسیا، از ۱۷ تا ۲۲ دی در شهر جیانگمن چین برگزار می‌شود. ایران در مرحله گروهی با تیم‌های چین، قزاقستان و چین‌تایپه رقابت می‌کند. تیم برتر این مسابقات، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب می‌کند.

برچسب‌ها انتخابی المپیک والیبال امیر غفور امیر خوش خبر تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابی المپیک والیبال امیر غفور امیر خوش خبر تیم ملی والیبال انتخابی المپیک والیبال امیر غفور امیر خوش خبر تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان از راه‌یابی دو نفر از ورزشکاران این شهرستان به مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت شاخه بتل خبر داد.

محمد جواد سلامیان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در رقابت‌های کشوری اسکیت فری استایل که به‌منظور تشکیل تیم ملی کشورمان برای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی داخل سالن به میزبانی شهرستان نجف‌آباد برگزار شد، دو سکوی قهرمانی به ورزشکاران کاشان رسید.

وی افزود: در مسابقات کشوری اسکیت شاخه بتل انتخابی تیم ملی رده سنی بالای ۱۹، «محمدجواد وکیل‌الرعایا» پس از «امیر محمد طبرسی» توانست مدال نقره این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

رئیس  اداره ورزش و جوانان کاشان، تصریح کرد: «پارسا سیاری» نیز در رده سنی زیر ۱۹ سال در یک رقابت مهیج و دیدنی، مغلوب «کورُش مصطفوی» شد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و به مسابقه انتخابی تیم ملی دعوت شد.

سلامیان زاده گفت: «زهرا دادخواه» و «عارفه طرفدار» داوران کاشانی اسکیت نیز داوری رقابت‌های کشوری اسکیت فری استایل مسابقات در بخش دختران را بر عهده داشتند.

وی افزود: رقابت‌های کشوری اسکیت فری استایل در دو بخش برگزار شد که مسابقات بتل در بخش آقایان و بانوان، در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۹ سال و ۱۹ سال به بالا و در بخش اسپیداسلالوم نیز اسکیت‌بازان در رده‌های سنی زیر ۱۹ و بالای ۱۹ سال با هم مبارزه کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟