Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، میثم پیله فروش، عضو دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای خطاب به رییس دادگستری استان قزوین با قدردانی از اقدامات عدالت محور رییس دستگاه قضا و اشاعه‌فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، خواستار حمایت از اقدامات انقلابی آقای آجرلو و تجدیدنظر در حکم وی شد.

وی با اشاره به مدت زمان حکم آقای آجرلو، در گفتگو با خبرنگار الف، گفت: آقای وحید آجرلو خبرنگار هستند که به دلیل انتقاداتی به شورای شهر قزوین داشتند، شکایتی علیه ایشان  طرح شدکه در دادگاه محکوم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و این حکم در دادگاه تجدید نظر تایید شده است.

پیله فروشگفت: دوسال از مجازات حبس وی تعلیق شده ، با این حال باید وی باید سه تا هفتاد و پنج ضربه شلاق و یک سال حبس را تحمل کند.

متن نامه پیله ور عضو دیده بان شفافیت و عدالت به رییس دادگستری استان قزوین به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحيم 
حضرت حجت الاسلام و المسلمين آقای قدرتی ریاست محترم دادگستری استان قزوین 
سلام علیکم 
حضور قاضی عادل و شجاعی همانند حضرت آیت الله رئیسی در مقام ریاست قوه قضائیه و اقدامات عدالت خواهانه ایشان بارقه امید را در دل توده های مردم روشن کرده است. اما 
تایید حکم محکومیت آقای آجرلو جوانان انقلابی و عدالت خواهان را در بهت و حیرت فرو برد، به راستی سزای نقد  هرچند تند و تلخ و گزنده و یا حتی غیر منصفانه  شلاق و حبس  حتی تعلیقی  است؟ 
آیا صدور اینگونه احکام باب امر به معروف و نهی از منکر را نبسته و جرات اظهار نظر در جوانان را از بین نمی برد؟
 آیا صدور این آرای قضایی خدای نکرده سبب بی تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت کشور نشده و امنیت کشور که حاصل صدها هزار خون پاک است به خطر نمی افتد؟
آیا سیره امیرالمومنین و امام خمینی و رهبری معظم انقلاب در مواجهه با منتقدین این است؟ 
مستحضرید شاید انتقاد ولو نابجا از افراد عادی استحقاق این مجازات را داشته باشد که چنین مرسوم نیست ولی نقد مسئول چه اجرایی و چه تقنینی و چه در شوراها نباید چنین پیامدهای سنگین داشته باشد.
در نتیجه مصرانه از حضرتعالی استدعا دارم نسبت به توقف اجرای حکم و اعاده دادرسی عادلانه این پرونده دستورات لازم را صادر فرمایید.
والعاقبه للمتقین 
میثم پيله فروش

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمازگزاران البرزی با اعلام انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی