Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:08:55 GMT

انتصاب مدیران بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه قرآن

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۶۶۲۳

انتصاب مدیران بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه قرآن

احکام مدیران بیست‌و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم از سوی عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد صادر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از معاونت قرآن و عترت ارشاد عبدالهادی فقهی‌زاده در اولین نشست ستاد اجرایی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم با معرفی مدیران این نمایشگاه، هدف از برگزاری این نشست را معرفی مدیران نمایشگاه و سیاست‌ها و اهداف آن و ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها، نوآوری، کمک به رونق بیشتر تولید آثار و محصولات قرآنی، بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و گسترش حوزه اثرگذاری در استان‌ها و شهرستان‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست حمایت از اقتصاد فرهنگ و هنر قرآنی، زمینه‌سازی برای تعامل و هم‌افزایی مراکز و فعالان عرصه قرآن و عترت در داخل و خارج از کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فقهی‌زاده در احکامی جداگانه حجت‌الاسلام علی ملّانوری را به‌عنوان -مدیر حوزوی و دانشگاهی- محمدمهدی عزیززاده مدیر -فرهنگ و هنر قرآنی- مریم قاسم احمد -مدیر کودک و نوجوان- محمود واعظی-مدیر بین‌الملل- سیدیاسر ساجدی -مدیر فضای مجازی- مهدی غلامعلی -مدیر بخش عترت- و حمیدرضا شیخ‌ویسی را به عنوان- مدیر نهادها و موسسات- بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم منصوب کرد.

رئیس بیست‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همچنین حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی را به سمت -مشاور علمی- ابوالقاسم ایرجی را به عنوان -مشاور اجرایی- محمد مولایی را -مدیر حوزه ریاست و تشریفات- وحید مرسلی را -مدیر دبیرخانه و امور هماهنگی- رضا بصیرت را -مدیر اجرائی و پشتیبانی- رامین ویسی را -مدیر حراست- صادق صاحبی را -مدیر نظارت و ارزیابی- سید فخرالدین اسماعیلی را -مدیر روابط‌عمومی- محمدتقی حق‌بین را -مدیر محصولات فرهنگی و هنری- و مرتضی خدمتکار را -مدیر امور قراردادها و مالی- تعیین کرد.

فقهی‌زاده در این نشست  بر بهره‌برداری از دستاوردها و تجارب دوره‌های پیشین نمایشگاه، مدیریت نظام‌مند و تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآن و عترت تأکید کرد.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۹ آبان‌ماه در احکامی اعضای شورای سیاستگذاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم را منصوب کرد که شامل حجج‌اسلام حمید محمدی، محمدرضا حشمتی، محمدعلی خسروی، محمدعلی مهدوی‌راد، عبدالهادی مسعودی، محمد مهدی معراجی و احمد مازنی بودند.

احمد مسجد جامعی، محمدعلی خواجه پیری، عباس سلیمی، ابوالقاسم ایرجی، ولی یاراحمدی، محمدرضا جوادی یگانه، نجفقلی حبیبی و عبدالهادی فقهی‌زاده و خانم لادن حیدری از دیگر اعضای این شورا بودند که توسط صالحی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن کریم قرآن کريم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی