Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@19:50:22 GMT

سرنوشت شوم زن جوان در پارکینگ مجتمع تجاری

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۶۶۶۵

پسر شیطان صفت زنی خانه دار را ربود تا در پارکینگ مجتمع تجاری او را تحت سلطه خود بگیرد.

به گزارش خراسان، زن ۴۲ ساله به نام رویا با آشفتگی به پلیس آگاهی تهران رفت و با گریه به افسر تحقیق گفت: مدتی قبل با آگهی استخدام در یک پاساژ معروف تازه تاسیس در حوالی اتوبان همت روبه رو شدم. وی ادامه داد:من برای پیدا کردن کار به آن جا رفته بودم، اما نگهبانی از ورود من ممانعت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان موقع یکی از کارمندان پاساژ کارت شناسایی اش را به نگهبانی نشان داد و مرا همراه خودش به داخل پاساژ برد. من با آگهی دهنده‌ها صحبت کردم، اما استخدام نشدم. این زن افزود: پسر جوان که آریا نام داشت وقتی فهمید استخدام نشدم پیشنهاد داد تا با خودرواش من را به خانه ام برساند.

من قبول کردم و همراه هم به داخل پارکینگ مجتمع تجاری رفتیم تا سوار خودرو شویم، اما پسرجوان با تهدید چاقو مرا به اتاقکی متروکه در پارکینگ برد. او می‌خواست آزارم دهد که داد و فریاد کردم و ماموران حراست سر رسیدند. بعد از این ماجرا آریا از محل کارش اخراج شد و من هم اکنون می‌خواهم از او شکایت کنم. با ادعا‌های عجیب این زن، ماموران با دستور قضایی وارد عمل شدند و با راهنمایی‌های رویا جوان ۲۸ ساله‌ای به نام آریا بازداشت شد. پسر شیطان صفت دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران اتهامش را انکار و ادعای عجیبی را مطرح کرد.

وی گفت: روزی که رویا را مقابل در پاساژ دیدم دلم برایش سوخت. نگهبانی او را به داخل پاساژ راه نمی‌داد. به همین دلیل کارت شناسایی ام را به نگهبانی نشان دادم تا اجازه دهد او وارد مجتمع شود. رویا در بین راه با من صحبت کرد و به دروغ گفت ۲۸ سال دارد و مجرد است. او خودش خواست تا با هم رابطه داشته باشیم.

به همین خاطر به اتاقکی در پارکینگ رفتیم، اما ناگهان ماموران حراست سررسیدند و او با داد و فریاد گفت من قصد آزارش را داشته ام. وی ادامه داد: بعد از شکایت متوجه شدم رویا متاهل و میان سال بوده است. او با شکایتش مرا به دردسر انداخت. من قصد آزار این زن را نداشتم. بنابر این گزارش، با پایان اظهارات آریا قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا علی فروغی طرح ملی مسکن شهید مفتح عارف عارف کیا وحدت حوزه و دانشگاه ال کلاسیکو ستار همدانی سرنوشت شوم زن جوان پارکینگ مجتمع تجاری انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا علی فروغی طرح ملی مسکن شهید مفتح عارف عارف کیا وحدت حوزه و دانشگاه ال کلاسیکو ستار همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم از پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در خیابان جوادالائمه (ع) خبر داد.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه دو در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: اگر دو پروژه را کنار بگذاریم تقریباً تمام پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰۰ درصد انجام شده است.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه‌ای که داشتیم، بحث آسفالت شوارع سطح منطقه بود که ۱۸ هزار تن آسفالت با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان در سطح منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم خاطرنشان کرد: ۷۰ میلیارد تومان پروژه تملک املاک در مسیرهایی مثل حریم کمربندی، تملک فضای سبز، املاک تصرف شده و پارکینگ سطح منطقه بود که سال گذشته دو پلاک در خیابان جوادالائمه با ارزش ۱۰ میلیارد برای پارکینگ تملک شد.

حسینی افزود: بحث جدول گذاری خیابان‌های منطقه موضوع دیگری است. جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی منطقه، بهسازی بوستان‌ها، احداث فاز ۴ بوستان صداقت و توسعه بوستان امام رضا (ع)، بهسازی بوستان‌های رضوی، ولایت، صبا و سایر بوستان‌ها از دیگر اقدامات در سال ۱۴۰۲ بود.

وی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۳ نیز ۱۵ میلیارد تومان در سال برای تملک پارکینگ پیش بینی شده است تا یک لکه پارکینگ در خیابان جوادالائمه (ع) با تملک این سه پلاک نهایی شود و در اختیار سازمان ترافیک قرار بگیرد که مجموع مساحت این تملک‌ها حدود هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه تملک بوستان خانواده که در خیابان چمران است سال گذشته با اعتبار ۷ میلیارد تومان شروع شد، اضافه کرد: امسال هم ۵ میلیارد تومان برای تملک بوستان خانواده منطقه دو پیش بینی شده است.

حسینی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا شهریور ۱۴۰۳ شاهد بهره برداری بوستان بانوان و بوستان خانواده منطقه باشیم که مساحت آن نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع است.

کد خبر 749110

دیگر خبرها

  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!