Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه به فعالیت ۷۴ جایگاه سی. ان. جی در استان اشاره کرد و گفت : مسؤولیت تامین سوخت پایگاه‌های سی. ان. جی استان با شرکت گاز است وبه هر جایگاه اندازه ظرفیت گاز تحویل می‌دهیم.

او از افزایش ۱۵ درصدی مصرف سوخت سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان. جی در این استان پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین خبر داد و گفت : روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب گاز سی. ان. جی در استان مصرف می‌شود یعنی چیزی در حدود ۳۰ هزار خودرو از این جایگاه‌ها سوخت‌گیری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی برای تامین سوخت پایدار نداریم، افزود: اگر به هر دلیلی در زمستان مصرف گاز بالا برود و موازنه منفی بین تولید و توزیع ایجاد شود به هیچ وجه گاز جایگاه‌ها را قطع نخواهیم کرد.

او به جنبه اقتصادی این سوخت نسبت به بنزین اشاره و گفت: شرکت گاز از جایگزین کردن سوخت گاز به جای سوخت مایع حمایت می‌کند، اگر بتوانیم این سوخت گازی را جایگزین سوخت فسیلی کنیم به ازای هر مترمکعب گاز یا هر لیتر گاز مایع تقریبا ۳۰ سنت به اقتصاد نفت کشور کمک کرده‌ایم.

شهبازی در خصوص برنامه افزایش جایگاه سی. ان. جی در استان، افزود: بحث ایجاد این جایگاه‌ها خصوصی شده، مگر اینکه شهرداری خود بخواهد جایگاهی را نصب کند.

او با بیان اینکه سوخت سی. ان. جی از نظر آلایندگی، سوخت پاکتری به شمار می‌آید از افرادی که قصد دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های خود را دارند خواست که به مراکز و کارگاه‌های مجاز مراجعه کنند و از کپسول‌های گاز ال. پی. جی برای خودرو استفاده نکنند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات تامین سوخت گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید

به گزارش خبرنگار مهر، اخیراً خبری مبنی بر کلاهبرداری جدید بنزینی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت مطرح شد به طوری که این کلاهبرداران از طریق جا به جایی تراشه‌های کارت سوخت اقدام به خالی کردن سوخت موجود در کارت‌ها می‌کنند.

موضوع از این قرار است برخی از افراد هنگام سوخت‌گیری از خودرو خود پیاده نمی‌شوند و متصدی جایگاه‌ها کارت سوخت را از آن‌ها گرفته و پس از سوخت‌گیری به راننده تحویل می‌دهد که تا این قسمت از ماجرا همه چیز عادی به نظر می‌رسد، اما برای سوخت‌گیری بعدی که مراجعه می‌کند با کارت سوخته مواجه می‌شود در این شرایط تا زمانی که کارت سوخت المثنی برای این افراد صادر نشود امکان سوخت‌گیری برای کسانی که تراشه قبلی را در اختیار دارند وجود دارد برای همین است شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بارها تاکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌ها می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ مراتب را گزارش دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

این شرکت همچنین بار دیگر تاکید کرده که تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنند، کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوخت‌گیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است و بهتر است شهروندان با رعایت دقت و نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان باید از در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود جدا خودداری کرده تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

کد خبر 6090741 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه