Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم در اعتراض به ناکارآمدی دولت و مسئولان دولتی از امشب به مدت دو روز در مسجد لولاگر معتکف می شوند.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم در اعتراض به ناکارآمدی دولت و مسئولان دولتی از امشب به مدت دو روز در مسجد لولاگر معتکف می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش محمدصادق کوشکی عضو هیات علمی دانشگاه تهران امشب ساعت 22 و محمدحسین نقوی حسینی نماینده مجلس هم ساعت ۲۲:۴۵ برای معتکفین سخنرانی خواهند کرد.

کامران غضنفری مولف کتاب راز قطعنامه و آیت الله حامد وفسی هم فردا شب سخنران این مراسم خواهند بود.

این مراسم با حضور خانواده شهید حدادیان و جمعی از اساتید و نمایندگان مجلس و طلاب و به همت کمیته حفاظت از منافع ملت برگزار خواهد شد. این کمیته در گذشته چند برنامه در راستای حمایت از منافع مردم برگزار کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان نماینده مجلس اعتراض دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا

دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان همزمان با سراسر کشور با تجمع در محوطه دانشگاه، ضمن حمایت از جنبش دانشگاهیان اروپایی و آمریکایی، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و عملکرد آمریکا در برخورد با استادان و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین را محکوم کردند.


ده‌ها دانشگاه در آمریکا و اروپا در هفته گذشته تاکنون، شاهد تظاهرات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولتشان از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه است که در این اعتراض‌ها بسیاری از دانشگاهیان بازداشت شدند.


طبق گزارش رسانه‌های خارجی تاکنون، بیش از صد‌ها دانشجو و استاد، در جریان اعتراض‌های حمایت از فلسطین در ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا دستگیر شده اند.


دانشگاهیان در این تجمع، ضمن حمایت از جریان دانشجویی آزادی خواه سراسر جهان در حمایت از مردم غزه، اقدام سرکوبگرانه حکومت‌های مستبد و آزادی ستیز آمریکا و کشور‌های غربی را محکوم و اعلام کردند تا براندازی نظام سلطه و آزادی بشر از یوغ استکبار و استبداد جهانی در کنار آزادی خواهان جهان هستیم.


این تجمع همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز و ظهر برگزار شد.


تظاهرات نسل کشی در غزه به بیش از ده‌ها دانشگاه، موسسه و دانشکده آمریکایی و اروپایی و استرالیا کشیده شده است.


دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا که آغازگر اعتراضات حمایت از فلسطین در سراسر آمریکا هستند، اعلام کردند که با مسئولان دانشگاه به توافق نرسیده‌اند و مایلند به اعتراض‌ها خود تا زمان رسیدن به خواسته‌هایشان ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا، راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد