Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم جانبابایی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از این پروژه  در رامسر افزود : مراحل ساخت واحد پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر بخش فیزیکی آن به پایان رسید و هم اکنون در مرحله محوط سازی قرار دارد که امید می رود تا بهمن ماه امسال با تکمیل این قسمت به بهره داری برسد.

ساختمان واحد پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر احداث شده  که هم اکنون ۳ هزار و ۷۰۰ متر از ان به عنوان فضای آموزشی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همجنین در خصوص مرکز غربالگری سرطان رامسر هم گفت :‌  مراحل ساخت تاسیسات بخش فیزیکی این مرکز نیز رو به اتمام است بعلاوه انکه تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای غربالگری این مرکز هم از سوی وزارتخانه به زودی تامین می شود.

ساخت مرکز غربالگری سرطان رامسر به عنوان دومین مرکز استان مازندران در سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر در ۲ طبقه و جمعاً به مساحت یک هزار مترمربع شروع شد و عملیات ساختمانی ان هم اکنون در حال انجام است.
معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین در خصوص طرح توسعه اتاق عمل بیمارستان امام سجاد رامسر گفت :‌  فاز اول این طرح در مراحل تکمیلی قرار دارد.

جانبابایی در تشریح پروژه های در حال ساخت این وزارتخانه در استان مازندران گفت: بیمارستان ۱۷ شهریور امل ، اورژانس بیمارستان قائمشهر ، پروژه بیمارستان بهشهر ،کلینیک های ویژه در تنکابن ، قائم شهر، بهشهر و ساری از پروژه هایی هستند که در مراحل پایانی قرار دارد .

وی اظهار امیدواری کرد که این طرح ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

معاون درمان وزارت بهداشت ،‌درمان و آموزش پزشکی همچین از اضافه شدن هشت هزار تخت بیمارستانی در مناطق کم برخوردار کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

برچسب‌ها رامسر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رامسر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رامسر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود

سیدمسعود عظیمی در بازدید میدانی از زیرساخت‌های شهرک صنعتی فراشبند گفت: این طرح که عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۴ آغاز، اما به علت برخی مشکلات نظیر تملک اراضی مسیر و تداخل حریم با شبکه متوسط، ۹ سال به طول انجامیده، با اجرای طرح رفع مشکل حریم، آماده بهره‌برداری می‌شود.

او با بیان اینکه طرح رفع نواقص مشکل خط اختصاصی برق با پیش‌بینی افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، افزود: با بهره‌برداری از خط اختصاصی ۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی فراشبند شاهد تأمین برق پایدار در این شهرک صنعتی خواهیم بود.

عظیمی تصریح کرد: تاکنون ۲۶ قرارداد سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند در این شهرک صنعتی منعقد که ۳ واحد با اشتغال ۲۰ نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ۲ واحد تولیدی نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برنامه این شرکت برای اجرای طرح تکمیل زیرسازی و آسفالت برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در مرحله برآورد قرار دارد.

او از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراشبند در تولید خرما و برخی محصولات زراعی و باغی برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و مواد غذایی اقدام کنند.

عظیمی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی دارای ۹۸ هکتار مساحت است که از این میزان، ۶۳ هکتار آن را اراضی صنعتی تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: مجموعه سردخانه و سورتینگ میوه، تولید سبد مستقر در این شهرک صنعتی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام