Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@02:22:40 GMT

انتصاب مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۷۴۰۷

انتصاب مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کرمانشاه

گروه معارف ــ رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام یوسف احمدی را به سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه معرفی کرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام یوسف احمدی را به سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام قبادی، مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حکم خود به مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اهتمام در به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبگی و اتصال وثیق به سرمایه‌های انسانی، علمی و تبلیغی حوزه‌های علمیه و علمای بلاد را از مهم‌ترین و مؤثرترین وظایف وی خواند.
متن حکم انتصاب حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از سوی حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بدین شرح است:
بسمه تعالی
برادر ارجمند و انقلابی، جناب حجت‌الاسلام آقای یوسف احمدی
استان شهیدپرور کرمانشاه، سرزمینی است با ارزش‌های طبیعی و انسانی والا که مردمانی با صفات نیک پهلوانی در آن زیست کرده و می‌کنند؛ صفاتی چون جوانمردی، سلحشوری، وفاداری، مهربانی، غریب‌نوازی و مهمان‌نوازی. ایشان با وجود چندگونگی قومی، مذهبی و حتی گویشی با مهربانی، سلم، مدارا و برادری در کنار هم زندگی می‌کنند و شخصیت‌های ممتازی را در عرصه‌های هنر، شعر و ادب، ورزش، علوم‌وفنون و علوم دینی به ایران اسلامی تقدیم داشته‌اند. عشایر و مرزداران غیور کرمانشاهی نیز همچون باقی مردم این دیار همواره به پاسداری از مرزهای میهن اسلامی‌مان پرداخته‌اند. مجموعاً مردم مقاوم کرمانشاه - چه شیعه و چه سنی - هم در دوره نهضت اسلامی و به ویژه در دفاع هشت ساله مقدس ایستاده و قهرمانی‌ها کرده‌اند و شهیدان سرافرازی را در راه خدا تقدیم داشته‌اند.
اکنون در فصل نوین حرکت تحول‌خواهانه پیش روی سازمان تبلیغات و هم‌قدم با گام دوم انقلاب عزیزمان به سوی تمدن‌سازی نوین اسلامی - آن‌چنان‌که امام انقلاب آن را تشریح فرمود - همچنین با توجه به اهمیت شرایط فرهنگی کشور و بالَتبَع استان انقلابی کرمانشاه، جناب‌عالی را به واسطه سابقه ارزشمند علمی، تبلیغی، اجرایی و انقلابی تان به عنوان «مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه» منصوب می‌کنم. تعامل هم‌افزا با نهادهای انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبگی و اتصال وثیق به سرمایه‌های انسانی، علمی و تبلیغی حوزه‌های علمیه و علمای بلاد، مهم‌ترین و مؤثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده به شمار می‌آید.
در اینجا بر خود فرض می‌دانم تا از زحمات مستمر جناب حجت‌الاسلام آقای قبادی که در طول سالیان برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی تلاش و کوشش کرده‌اند، قدردانی کرده و از درگاه خداوند منان برای ایشان و شما توفیق الهی و بهره‌مندی از ادعیه زاکیه حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنا فداه) را طلب کنم.
محمد قمی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
26 آذرماه ۱۳۹۸ هجری شمسی
20 ربیع الثانی ۱۴۴۱ هجری قمری

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه معارف حجت الاسلام احمدی تبلیغات اسلامی انتصاب مدیران استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری سیستان و بلوچستان و رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب شد.
پیش از این علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بود و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بوده است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان