Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:17:21 GMT

گزارش ظریف از روز نخست حضور رئیس جمهوری در مالزی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۷۸۹۴

گزارش ظریف از روز نخست حضور رئیس جمهوری در مالزی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «محمد جواد ظریف» در حساب توییتری خود، درخصوص دیدارهای روز نخست رئیس جمهوری در در اجلاس سران کوالالامپور، اظهارداشت: خوشوقتم که همراه با رئیس جمهوری حسن روحانی برای شرکت در اجلاس سران در مالزی حضور یافتم.

ظریف تاکید کرد: با سلطان عبدالله پادشاه و ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی درباره روابط دوجانبه، موضوعات منطقه‌ای و وضعیت جهان اسلام دیدارهای پرباری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشستی صمیمی هم با ایرانیان مقیم داشتیم.

کد خبر 4801805 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: روحاني محمدجواد ظریف ماهاتیر محمد خبر گزاری مهر مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور وزارت کشور مجلس محمدجواد ظریف هیئت دولت حسن روحانی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اصلاح طلبان شورای نگهبان عبدالرضا رحمانی فضلی اسحاق جهانگیری ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در نشست سران این سازمان بر ادامه تعامل با حکومت طالبان در چارچوب کمک‌های بشردوستانه و گفتگوهای سازنده تأکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسین ابراهیم طاها» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در اجلاس عمومی این سازمان با اشاره به افغانستان گفت سازمان همکاری اسلامی تعامل خود با طالبان را در چارچوب رویکرد بشردوستانه و گفتگوی سازنده ادامه می‌دهد.

وی در ادامه نیز از کشورهای عضو خواست تا از طریق صندوق امانی بشردوستانه افغانستان که تحت نظارت و مدیریت بانک توسعه اسلامی قرار دارد به تلاش‌های بشردوستانه سازمان همکاری اسلامی در افغانستان کمک کنند.

پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عنوان «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» از 4 تا 5 می (15 تا 16 اردیبهشت) در گامبیا در حال برگزاری است.

شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامینشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیاپانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

گفتنی است «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان نیز به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در این اجلاس شرکت کرده است.

به گفته بلخی، هیئت طالبان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا