Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، «جیم مک‌گاورن»، نماینده ایالت ماساچوست در مجلس نمایندگان آمریکا، امروز -‌چهارشنبه- در صحن این نهاد قانون‌گذاری گفت که رای‌گیری امروز درباره استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده «لحظه‌ای تعیین‌کننده در دموکراسی» است.

وی گفت: «آیا رئیس‌جمهور ترامپ و مشاورانش به‌شکلی فاسد مانع از آن شدند که مقام‌های دولتی دست به اقدام بزنند تا در انتخابات آینده اوضاع را به سود خود پیش ببرند؟ از طریق کار سخت و تحقیق و همچنین اظهارات مقام‌های کاخ سفید می‌دانیم که پاسخ به اسن سؤال مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس کمیته قانون مجلس نمایندگان ادامه داد: «رئیس‌جمهوری ایالات متحده امنیت ملی ما را به خطر انداخته است. او دموکراسی ما را زیر سؤال برده است. رئیس‌جمهور، به‌عنوان میراث‌دار جرج واشنگتن و آبراهام لینکلن، به سوگند خود در رابطه با حفظ قانون اساسی آمریکا خیانت کرده است. این‌ها نظر یک شخص نیستند، بلکه حقایقی انکارناشدنی هستند.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مهد دموکراسی

این تصاویردانشجویان معترض دانشگاه کالیفرنیا به جنایت صهیونیست ها در غزه است .

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076613 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • در مهد دموکراسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان