Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@09:04:17 GMT

تمجید قلعه‌نویی؛ دست آن‌ور آبی ها درد نکند!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۸۲۲۱

تمجید قلعه‌نویی؛ دست آن‌ور آبی ها درد نکند!

سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با شاهین بوشهر این بار به نحوی دیگر از کیفیت بازی های تیمش تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان اصفهان فردا در هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان شاهین بوشهر خواهد بود. امیر قلعه نویی هم امروز در نشست خبری قبل از دیدار با این تیم شرکت کرد.

 

قلعه نویی امروز بار دیگر به تمجید از نمایش های تیمش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سپاهان که در هفته های اخیر بارها به بازی های خوب شاگردانش اشاره کرده، امروز هم جمله ای تکراری به کار برده و گفته که هرجا فوتبال خوبی دیده می شود، یک سمت آن تیم سپاهان است.

 

اما صحبت های امروز امیر قلعه نویی یک بخش دیگر هم دارد و آن گلایه این سرمربی از رسانه ها است. قلعه نویی در نشست امروز ضمن انتقاد از رسانه های داخل ایران، گفت: خوشحالم که حتی آن سمتی‌ها (برنامه‌های ورزشی خارج کشور) هم ما را تمجید می‌کنند اما این سمتی‌ها (برنامه‌های ورزشی داخل کشور)  به ما سنگ می‌اندازند. متاسفانه بخل و حسادت مملکت ما را گرفته است. برنامه‌های آن سمت چقدر از سپاهان تعریف کردند. واقعیت را گفتند.

او همچنین بار دیگر به متضرر شدن تیمش از داوری ها پرداخت و گفت: از دو برنامه ورزشی خوب خواهش می کنم درباره داوری‌ها کارشناسی کنند و کارشناسی نیاورند که از فضای مجازی بترسد بلکه از خدا بترسد. بگویند کدام تیم از داوری بیشترین سود را برده است.

امیر قلعه نویی(سرمربی) فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سرمربی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • تبریک جواد خیابانی به ژوزه مورایس به دلیل مسلمان شدن سرمربی سپاهان / فیلم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند