Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه و قرعه‌کشی ششمین دوره کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان عصر امروز (چهارشنبه) در شهر بجنورد برگزار شد. ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ششمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان از امروز (چهارشنبه) در دانشگاه دولتی بجنورد آغاز و جمعه شب به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها عصر امروز با حضور سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، عزیزی، نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اکبری، نماینده مردم بجنورد در مجلس، معاونین استاندار خراسان شمالی، سردار مظاهری، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، فیروز کریمی، سرمربی تیم اترک خراسان شمالی در لیگ دسته دوم کشور و عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ کشتی برگزار شد.

همچنین محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، بهروز حضرتی پور و حبیب الله اخلاقی، مربیان تیم ملی با حضور در بجنورد از نزدیک عملکرد فرنگی‌کاران ایران را زیر نظر دارند.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات ورزش زورخانه‌ای و مراسم محلی از جمله کشتی با چوخه انجام شد.

همچنین امشب مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی کشتی آزاد انجام شد که به شرح زیر هستند:

گروه A: بازار بزرگ ایران – گرجستان-  هند - چین
گروه B: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران- اترک خراسان شمالی- آذربایجان- قرقیزستان

صعود تیم‌های بازار بزرگ ایران و سینا صنعت ایذه به فینال فرنگی

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ پیکر این هنرمند عرصه موسیقی، امروز از سالن گلشن شهر بجنورد تشییع و در بوستان جاوید در قطعه هنرمندان تدفین شد.
عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان ۱۴ اردیبهشت‌ماه پس از تحمل یک دوره‌ بیماری سرطان در بجنورد دارفانی را وداع گفت.
وی ۱۱ آبان سال ۱۳۲۱ در روستای سلاخی بجنورد در خانواده‌ای هنرمند متولد شد، استاد قلی پور در کنار پدرش که یکی از بخشی‌های قدیمی و دوتارنواز بوده است، پرورش یافت.
استاد قلی پور در جشنواره‌های متعددی شرکت کرد و کسب مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی از افتخارات این هنرمند است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی