Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکمیل ظرفیت طرح اقدام ملی مسکن در کمتر از یک ساعت در استان زنجان مسئولان را بر آن داشت تا امکان ثبت‌نام مجدد به متقاضیان بازمانده از این طرح را به این استان بدهند در همین راستا متقاضیان مسکن می توانند ۳۰ آذرماه ساعت ۱۰ صبح در سامانه ثبت‌نام کنند. ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 4 هزار و 920 واحد سهمیه استان زنجان از طرح اقدام ملی مسکن با استقبال بی‌نظیر این استان مواجه شد و در عرض کمتر از 40 دقیقه تمام ظرفیت پر شد مسئله ای که بسیار تعجب برانگیز بود که چگونه ممکن است در کمتر از یک ساعت سهمیه تکمیل شود که این موضوع توسط استاندار در جلسه تنظیم بازار هم مطرح شد و مقام عالی استان به مردم قول داد تمام ثبت‌نام کننده‌ها مورد بررسی قرار گیرد تا حقی از هیچ کس ضایع نشود و متقاضیان واقعی آن را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله سریع تکمیل ظرفیت این طرح در زنجان چندان دور از انتظار هم نبود زیرا زنجانی‌ها به طرح‌های ملی مسکن همچون مسکن مهر طی دوره‌های قبل اقبال بسیار مناسبی نشان داده بودند و مسکن مهر بدون متقاضی در استان وجود نداشت از سویی دیگر بنا به گفته مسئولان راه و شهرسازی استان، در ثبت‌نامی که طی چند ماه قبل بنیاد مسکن برای پروژه 384 واحدی گلشهر زنجان انجام داده بود بیش از 20 هزار نفر در این طرح شرکت کرده بودند که همین موضوع نیز بیانگر استقبال این استان از طرح‌های ملی مسکن است.

بازماندگان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن منتظر مرحله دوم باشندظرفیت مسکن ملی بیشتر شد؛ ثبت‌نام مرحله دوم در 5 استان از 30 آذر/ نوبت به تهرانی‌ها رسیدنیمی از متقاضیان طرح ملی مسکن در استان کرمانشاه واجد شرایط نبودند

با توجه به موارد مذکور یقین می‌شد که اختصاص 4 هزار و 920 واحد سهمیه در طرح اقدام ملی مسکن برای زنجانی‌ها کافی نباشد و بسیاری از اهالی این استان در رویای خانه دار شدن با طرح‌های ملی مسکن خواهند ماند و روزگار را با مستاجری خواهند گذراند.

بسیاری از افرادی که ساعت ده صبح 23 آذرماه در استان زنجان در کافی‌نت‌ها منتظر بودند تا در این طرح شرکت کنند و اما موفق نشدند، به خبرنگار تسنیم از زنجان گفتند: بهتر بود سهمیه این استان بالاتر از میزان اعلام شده بود تا تمام افرادی که رویای خانه‌دار شدن در ذهن می پروانند به این آرزوی خود دست می‌یافتند، هر چند که این طرح به ما روی خوش نشان نداد و نتوانستیم ثبت‌نام کنیم اما باز هم امیدواریم با توجه به استقبالمان ظرفیت جدیدی برای استان ایجاد شود و ما هم به رویای خود برای داشتن مسکن دست یابیم.

بنابراین استقبال مردم و تکمیل ظرفیت زنجان در عرض 40 دقیقه مسئولان کشوری و استانی را بر آن داشت تا از ثبت نام مجدد این استان در طرح اقدام ملی مسکن خبر دهند به طوری که محمود محمود زاده به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم گفته بود «ثبت‌نام مجدد طرح ملی مسکن به تأمین زمین بستگی دارد و این قابلیت به‌خصوص در زنجان وجود دارد؛ بر اساس بررسی‌های صورت ‌گرفته با کمک و همکاری مسئولان این استان پس از تأمین زمین، متقاضیان باقی‌مانده در زنجان را پوشش خواهیم داد».

مسعود بیات منش در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از زنجان اظهار داشت: با توجه به ایجاد ظرفیت جدید برای ثبت نام در شهرهای زنجان و آب بر استان  زنجان سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در این شهرها در روز شنبه مورخ 98/9/30 مجدداً باز خواهد شد. 

وی تاکید کرد: متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای مذکور می توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 98/9/30 با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار داشت: به دلیل محدودیت زمین دولتی در این شهرها، ظرفیت ایجاد شده برای ثبت نام نیز محدود میباشد از اینرو پس از تکمیل ظرفیت در هر کدام از شهرها، سامانه ثبت نام برای آن شهر بسته می شود.

محسن محرمی یگانه نیز در ادامه خاطر نشان کرد: سهمیه استان زنجان از طرح اقدام ملی مسکن 4 هزار و 920 واحد بود که 4 هزار واحد مختص زنجان و سهمیه شهر سجاس 42 واحد، سهرورد 20 واحد، هیدج 80 واحد، خرم‌دره 150 واحد، گرماب 20 واحد، زرین‌رود 20 واحد، سلطانیه 70 واحد، ماهنشان 34 واحد، چورزق 20 واحد و زرین‌آباد 20 واحد مسکونی اعلام شده بود.

وی با تاکید بر این که همه افراد ثبت‌نام کننده در طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان واجد شرایط این طرح نیستند، گفت: طبق پایش‌هایی که در روزهای پیش رو انجام خواهد گرفت افرادی که شرایط لازم را ندارند حذف خواهند شد که همین موضوع ظرفیت جدید برای واجدین شرایط ایجاد خواهد کرد.

این مقام مسئول با بیان این که استقبال زنجانی‌ها از این طرح بالا بوده است، تصریح کرد: ما پیگیر اختصاص سهمیه ای دیگر برای استان بودیم، تا علاوه بر ظرفیت باز شده از پایش متقاضیان در مرحله اول، دوباره سهمیه برای استان زنجان اختصاص گردد و طی چند روز آینده نیز زنجان جز استان‌هایی خواهد بود که در اولین فرصت ثبت نام مجدد از متقاضیان خواهد داشت، و به هیچ عنوان اجازه ثبت‌نام دستی و غیره در این طرح برای متقاضیان وجود نخواهد داشت.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان این که زمین‌ها در طرح اقدام ملی مسکن به رایگان در اختیار ثبت‌نام کننده‌ها قرار می‌گیرد، عنوان کرد: محل زمین‌ها شناسایی شده است اما مکان دقیق زمین برای متقاضیان پایش شده و واجد شرایط بعد از اعلام نهایی بر روی سایت قرار می‌گیرد و میانگین مساحت زمین اختصاص یافته به طور مفید در این طرح برای واحدها 75 تا 100 متر خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه وام‌هایی که در این طرح به متقاضیان پرداخت می‌شود 75 تا 100 میلیون تومان با سود 18 درصد است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در اولین مرحله باید بعد از احراز شرایط، فرد متقاضی 30 میلیون تومان واریز نماید و مابقی هزینه را در بازه زمانی 12 ساله این اقساط پرداخت شود که باید تقریبا ماهانه 1 میلیون و 500 هزارتومان توسط فرد متقاضی باز پرداخت گردد.

محرمی یگانه با تاکید بر این که هم استانی‌ها باید هوشیار باشند و از خرید کدهای رهگیری طرح اقدام ملی مسکن موجود در فضای مجازی که به فروش گذاشته شده به جد خودداری کنند، گفت: هنوز مشخص نیست دارنده کد رهگیری حتما شرایط دریافت مسکن از این طرح را داشته باشد و آن را به فروش گذاشته است و متقاضیان مسکن در نظر داشته باشند کد رهگیری این طرح در حال حاضر به هیچ عنوان قابلیت فروش ندارد.

انتهای پیام/1011/ ع

R7557/P1494/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • الزام ثبت قرار داد اجاره در سامانه خودنویس
  • الزام ثبت قرار داد در سامانه خودنویس
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن