Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@08:52:57 GMT

یک سارق با ۲۰۰ فقره سرقت به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۹۰۲۷

یک سارق با ۲۰۰ فقره سرقت به دام افتاد

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو و ۳ مالخر اموال سرقتی با ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" گفت: بیست و پنجم آبان ماه، فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس و ماموران کلانتری را در جریان سرقت از داخل خودرو اش قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل پارک خودرو مراجعه کردند، عنوان کرد: تحقیقات اولیه حکایت از این داشت که سارق یا سارقان با باز کردن در صندوق عقب خودرو ال ۹۰، لپ تاپ، کیف مدارک هویتی، کارت عابر بانک و لاستیک زاپاس خودرو را سرقت کرده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پرونده پس از ثبت شکایت اولیه، برای رسیدگی تخصصی به اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع و کارآگاهان اداره بیستم کشف جزئیات پرونده را بر عهده گرفتند.
میرزکی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات میدانی به دست آوردند که متهم با یک دستگاه خودرو پراید به خودرو مال باخته نزدیک شده و اموال آن را سرقت کرده است، عنوان کرد: در بررسی جغرافیای محل سرقت، ماموران متوجه شدند که سارق پس از سرقت در مقابل یک مغازه فلافل فروشی توقف کرده است.
معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی افزود: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، هویت متهم که "کیوان" نام داشت مشخص شد و ماموران شناسایی مخفیگاه وی را در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در پایش‌های اطلاعاتی به دست آمد که متهم ۴۲ ساله و سابقه دار بوده و پیش‌تر نیز به دفعات متعدد توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مخفیگاه متهم درحوالی محل سرقت شناسایی و کارآگاهان در بیست و نهم آبان ماه موفق شدند وی را در مخفیگاهش با هماهنگی‌های قضائی دستگیر کنند.
وی گفت: با انتفال متهم به اداره بیستم پلیس آگاهی، وی علاوه بر سرقت از خودرو ال ۹۰ به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف و گفت: مدتی است برای تامین هزینه‌های مواد مخدر لوازم داخل خودرو سرقت و اموال سرقتی را به ۳ مالخر می‌فروشم.
میرزکی با اشاره به اینکه هر ۳ مالخر اموال سرقتی در عملیات‌های همزمان و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر شدند، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.
این مقام انتظامی گفت: متهمان با دستور بازپرس شعبه ۶ دادسرای ناحیه ۶ تهران برای شناسایی مال باختگان در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سارق دستگیری تهران خودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد