Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور اول مرحله نهایی انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با قهرمانی مهشید اشتری به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان بزرگسال در دور اول با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

در دو روز جدال سخت ۱۲ بازیکن برتر کشور برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در نهایت مهشید اشتری از خراسان رضوی و شیما صفایی از همدان در دور اول با کسب رتبه‌های اول و دوم به عضویت تیم ملی آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نفرات سوم تا هشتم با ضریب نیم امتیاز وارد دور دوم شدند تا تکلیف ۲ بازیکن دیگر تیم ملی مشخص شود.

در رده‌بندی نهایی، مهشید اشتری از خراسان رضوی با ۱۸ امتیاز، شیما صفایی از همدان ۱۷ امتیاز و مهشید صامت از گلستان با ۱۷ امتیاز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات ندا شهسواری، مریم صامت، کیمیا رستمی، مینا پورموسوی و پریناز حاجیلو به ترتیب رتبه‌های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: مهشید اشتری تیم ملی تنیس روی میز مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان در دو بخش تیمی و انفرادی با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی