Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مستعفی پارس جنوبی جم در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر حضور نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پارس جنوبی جم فردا در حالی از پرسپولیس میزبانی می‌کند که فراز کمالوند سرمربی باتجربه خود را روی نیمکت ندارد. سرمربی پارس بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان همانطور که از قبل اعلام کرده بود، از سمتش در این باشگاه کناره‌گیری کرد و با وجود اصرار مسئولان باشگاه راضی به بازگشت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراز کمالوند که در بازی رفت پرسپولیس و پارس جنوبی خوش و بش گرمی با گابریل کالدرون داشت، حالا در بازی برگشت دیگر در نماینده جم حضور ندارد و به نوعی می‌توان گفت او به دلیل شرایط سخت پارس جنوبی نتوانست بازدید کالدرون را پس بدهد.

نکته قابل توجه درباره این مربی چنین است که او تا پیش از این در لیگ برتر هیچ تیمی را از میانه راه رها نکرد و پارس جنوبی اولین تیمی است که به دلیل مشکلات مجبور می‌شود آن را ترک کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس فراز کمالوند پارس جنوبی جم پرسپولیس سرمربی پارس جنوبی فراز کمالوند نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. ویدیوی زیبای باشگاه اینتر به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده