Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواسکورد تیم منتخب دهه 10 میلادی رئال مادرید را اعلام کرد.

طرفداری- هواسکورد بر اساس نمراتی که بازیکنان رئال مادرید در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده اند، این ترکیب را منتشر کرده است. 

لوس بلانکوس از سال 2010 تا پایان دهه موفق شد چهار بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود یعنی بیشتر از هر تیم دیگری  و در این مدت نیز دوبار قهرمان لیگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس استاندارد های هواسکورد، بازیکنان حداقل باید 70 بازی در رقابت های لیگ یا لیگ قهرمانان انجام داده باشند تا واجد شرایط حضور در تیم منتخب باشند. اما ترکیب تیم:

دروازه بان: کیلور ناواس

ایکر کاسیاس اسطوره همیشگی رئال مادرید خواهد ماند اما ناواس بخشی از دوره ای جالب از تاریخ این باشگاه در این دهه بود. ناواس سه بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان شد. میانگین سیو ناواس 2.8 بود، در حالیکه کاسیاس میانگین سیو 2.4 در هر بازی را در این دهه در رئال داشت.

دفاع راست: دنی کارواخال

بعد از بازگشت به رئال در سال 2013 از لورکوزن، همیشه انتخاب اول این تیم در این پست بوده است. کارواخال آمار 1.6 پاس کلیدی و 2.5 تکل در هر بازی به طور میانگین را ثبت کرده است.

دفاع وسط: سرخیو راموس

هیچکس نمی‌تواند انکار کند که او یک فوتبالیست و رهبر عالی است. او همچنین یک گلزن عالی است که به طور میانگین در هر هفت بازی یک گل به ثمر رسانده است. به طرز شگفت انگیزی، تنها چهار بازیکن از سال 2010 برای مادرید گل های بیشتری نسبت به راموس به ثمر رسانده اند.

دفاع وسط: په په

زوج سرخیو راموس در بخش عمده ده سال گذشته. با وجود اینکه به بد اخلاقی معروف است اما در 231 مسابقه در تورنومنت اصلی باشگاهی فقط 3 بار اخراج شده است یعنی یکی کمتر از گرت بیل. یکی از ویژگی های دفاعی بارز په په دفع خطر عالی او بود.

دفاع چپ: مارسلو

چند سال دشوار آنچه را که مارسلو برای رئال مادرید به ویژه در این دهه داشته است را از بین نخواهد برد. در طول 10 سال گذشته، مارسلو بهترین دفاع چپ جهان بود. مدافعی که نقش پر رنگی در حملات رئال مادرید داشت.

هافبک: تونی کروس

تونی کروس 5 سال عالی با لوس بلانکوس داشته است. او از آن زمان سه قهرمانی اروپا و یک قهرمانی لالیگا به دست آورده و بالاترین میانگین پاس در بین بازیکنان رئال را دارد(68.1 پاس در هر بازی).

هافبک: ژابی آلونسو

آلونسو از سال 2010 تا 2014 در لالیگا و لیگ قهرمانان 25 پاس گل برای رئال مادرید ثبت کرد. هافبکی که توانایی زیادی در دیکته کردن بازی خود داشت. همچنین میانگین 59.9 پاس در هر بازی و آمار خیره کننده 5.9 تکل به طور میانگین در هر نود دقیقه.

هافبک هجومی: مسوت اوزیل

گفته می شود کریستیانو رونالدو از تصمیم مادرید برای فروش اوزیل به شدت نا امید شد زیرا این آلمانی در ایجاد فرصت های گلزنی برای وی بهترین بود. اوزیل در 136 بازی برای مادرید در این دو تورنومنت 61 پاس گل ثبت کرد، اوزیل هر 22.8 دقیقه یک فرصت گلزنی ایجاد کرد، بیشتر از هر بازیکن دیگری در این دهه.

وینگر راست: گرت بیل

نباید در هر حال خدمات خوب گرت بیل به مادرید را فراموش کرد، 96 گل در 218 مسابقه در لیگ و لیگ قهرمانان، در ده سال اخیر فقط رونالدو و بنزما بیشتر از او برای رئال مادرید گلزنی کرده اند.

وینگر چپ: کریستیانو رونالدو

با ورود از منچستر به رئال به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ کهکشانی ها تبدیل شد، رونالدو بهترین گلزن رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان در ده سال اخیر بوده است(403 گل در این دو تورنومنت از سال 2010)، رونالدو با 113 پاس گل، بیشترین پاس گل را هم در ده سال اخیر در رئال به نام خود ثبت کرده است و 121 بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است(82 بار بیشتر از بازیکن بعدی).

مهاجم نوک: کریم بنزما

بنزما بیشتر مجبور بود زیر سایه رونالدو بازی کند اما بعد از رفتن رونالدو نشان داد خودش هم می‌تواند یک گلزن توانا باشد. بنزما تقریبا میانگین یک گل در هر دو بازی را در رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان داشته است.

ترکیب تیم

 

همچنین کریستیانو رونالدو با کسب نمره 8.17 بهترین بازیکن دهه گذشته رئال مادرید بوده است. وی بیشترین گل و پاس گل را به نام خود ثبت کرده و با اختلاف در هر دو زمینه صدر قرار گرفته است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

مودریچ علاوه بر ارائه نمایشی خوب برابر بایرن مونیخ، با حضور در این جدال به یک رکورد تاریخی نیز دست پیدا کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

لوکا مودریچ که در دقیقه ۶۷ به جای جود بلینگام وارد زمین شد، با حضور در این دیدار، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد. لوکیتا با ۳۸ سال و 234 روز، رکورد فرانس پوشکاش را پشت سر گذاشت.

مودریچ از سال ۲۰۱۲ در رئال مادرید حضور دارد و تا به این لحظه، 118 بازی برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌است. این هافبک کروات همچنین با تجربه ۵ قهرمانی، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان نیز به حساب می‌آید.

لوکا مودریچ

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم