Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق استقلال می‌ گوید که در چند سال اخیر ژنرال های فوتبالی را کنار و از گروهبان ها استفاده کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از گزینه های مطرح شده برای مدیریت باشگاه استقلال بعد از کناره گیری امیرحسین فتحی، کاظم اولیایی بود. فردی که سابقه هفت ساله نشستن روی صندلی مدیریتی آبی‌ها را بر عهده دارد و خاطرات تلخ و شیرینی را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال علی فتح الله زاده به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره انتخاب شد تا شانس خود را برای مدیرعاملی استقلال افزایش دهد.

در این خصوص مصاحبه ای با کاظم اولیایی انجام دادیم که به شرح زیر است:

*ژنرال ها بیرون و گروهبان ها سر کار بودند

کاظم اولیایی:

یک زمانی است که ما می‌خواهیم در شرایط نرمال برای تشکیلاتی تصمیم بگیریم. یک وقت هم ماشین در حال چپ کردن است. واقعیت این است که آقای فتح الله زاده انتخاب شده راضی تر از حرکات قبلی هستم. ما برای اداره یک تشکل اجتماعی یا باید به تحصیلات و علم آن کار واقف باشیم یا باید تجربه داشته باشیم. آقای فتح الله زاده تجربه دارد و خیلی راه ها را رفته و می تواند کمک کند. خود او در مصاحبه اش گفته بود که ما ژنرال ها را بیرون گذاشتیم و گروهبان ها را سرکار آوردیم. فتح الله زاده تجربه خوبی دارد و می تواند کمک کند. ما در یک بن بست خود ساخته قرار گرفته ایم. استقلال سابقه ۴ مرتبه حضور در فینال آسیا را دارد و حالا صدر جدول لیگ برتر را در اختیار قرار گرفته اما باز هم هواداران دلخوشی ندارند. کلا دل نگرانی دارند و می گویند فلان آدم نباشد آسمان به زمین می‌‎آید. این نوع مدیریت آسیب می‌زند و باید ریشه یابی شود. ما هواداران را باید سازماندهی می‌کردیم و حالا لطمه می‌خوریم.

*رضا حسن زاده باید سرمربی استقلال می‌شد

کاظم اولیایی:

همان روزی نیمکت استقلال خالی شد من تصور کردم مربی ایرانی جایگزین می‌شود تا تیم بدون مربی نشود. بهترین گزینه هم رضا حسن زاده مربی تیم امید بود. هر باشگاهی خلا داشته باشد از زیر مجموعه خود استفاده می کند. منطق می گفت او را موقت بگذاریم و بعد از آن با استراماچونی مذاکره کنیم. کدام باشگاه بزرگی نیمکت آن خالی می‌شود. پرافتخار ترین باشگاه ایران در آسیا هستیم. هوادار ما باید استرس داشته باشد؟ به جای شادی فقط استرس و ناراحتی داریم.

*دلم برای آقای رویانیان سوخت

کاظم اولیایی:

خودمان دست طرف را گرفتیم و او را به بن بست بردیم. ما با چه فلسفه ای مدیران باشگاه را می گذاریم. من الان دلم برای آقای رویانیان می سوزد که خدمت کرد و خانه شخصی خود را گذاشت. او که آدم بدی نبود اما علم حضور در فوتبال را نداشت. این مسائل آسیب شناسی نشد. فوتبال مینیاتور جامعه ماست. حرکات همه آدم ها در فوتبال را می بینند. ما در اوج تحریم ها پرچم فوتبال را به یک ایتالیایی دادیم ولی ناتوانی ما بروز داده شد. ما باید بدهکار باشیم اما تیپ بستانکار به خودمان گرفتیم.

*پیشکسوتان باید صاحب نظر باشند چون هواداران را می‌شناسند

کاظم اولیایی:

باید روی هوادار کار کنیم و آن فضا را بشناسیم. ما تازه از یک بحران سیاسی رها شدیم و ممکن است ریشه در ورزش داشته باشد. باید راهکار پیدا کنیم تا مشکلات حل شود. چه کسی بهتر از پیشکسوتان باشگاه که عقل و درایت دارند این کار را انجام دهد؟ ما باید صاحب نظر باشیم چون هواداران را می شناسیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال کاظم اولیایی سرمربی استقلال استقلال باشگاه استقلال سرمربی استقلال علی فتح الله زاده کاظم اولیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان

 استاندار سیستان و بلوچستان در جریان سفر به حوزه سیستان با حضور در منازل شهید حسین سردشتی بیرجندی، شهید بهزاد بارانی، شهید محسن کمالی دوست و شهید کاظم ملائی با خانواده معزز این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

  استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم اسلام و نظام کردند، بنابراین باید هرکاری که از دستمان بر می آید برای خانواده های بزرگوار این افراد انجام دهیم تا مدیون آن‌ها نباشیم.

  محمد کرمی با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده آنان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت به آنان را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: وظیفه و رسالت مسئولین، تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و نظام است، لذا در تلاش هستیم تا با حل مشکلات و مسائل پیش روی مردم، تامین آسایش، امنیت و رفاه ایشان، در مسیر شهدا گام برداریم.

  شهیدان محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی در ۲۱ فروردین۱۴۰۳ در حمله مزدوران استکبار جهانی به دو خودروی گشت نیروی انتظامی که در حال ماموریت بودند در مسیر شهرستان سیب سوران به شهادت رسیدند.

 
  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!