Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز آغاز می‌شود و تیم های مدعی قهرمانی مقابل حریفان خود به میدان می روند.

از ساعت 15 تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و روی ریل پیروزی قرار گرفته به دنبال این است تا حریف بحران‌زده خود را در جم شکست بدهد تا دهمین بردش را در لیگ برتر جشن بگیرد و حتی بتواند به صدر جدول صعود کند. پرسپولیس از شهر جم خاطره خوشی دارد و سال قبل در هفته پایانی موفق شد با غلبه بر پارس هت‌تریک قهرمانی خود را کامل کند. پارس جنوبی نیز بعد از استعفای فراز کمالوند روزهای خوبی را سپری نکرده اما برای اینکه بتواند از انتهای جدول فرار کند چاره ای جز کسب امتیاز نخواهد داشت.

در دیگر مسابقه تیم‌های تراکتور تبریز و نفت مسجدسلیمان از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند. تراکتور هفته قبل توانست از سد فولاد خوزستان بگذرد تا موقتا به آرامش برسد و برای اینکه بتواند شرایط خود را بهبود ببخشد باید مقابل تیم بدون شکست نفت مسجدسلیمان بهترین نتیجه را به دست آورد. تیم نفت که شکستی را در نیم فصل نخست متحمل نشد، در تلاش است تا حافظ خط تیره خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر باشد.

همچنین تیم‌های سپاهان اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 16:35 در ورزشگاه نقش جهان مقابل هم قرار می‌گیرند. سپاهان که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است مقابل قعرنشین قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد روی کاغذ کار دشواری برای کسب سه امتیاز نخواهد داشت. شاهین هم که هفته پیش با چهار گل مقابل استقلال تهران شکست خورده بود، روز سختی در پیش دارد و باید دید بوشهری‌ها چه نتیجه‌ای برابر حریف قدرتمند خود کسب می کنند.

از ساعت 17:30 نیز تیم های استقلال تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار می گیرند. استقلال که صدرنشین لیگ برتر است، به رغم مسائل حاشیه ای که برای آنها به وجود آمده اما کماکان هنوز نتایج خوبی را می گیرند و می کوشند مقابل ماشین سازی هر سه امتیاز را بگیرند. در بازی رفت تیم ماشین سازی با یک گل به پیروزی رسیده بود و بازی امروز بهترین فرصت است تا آبی‌ها انتقام آن باخت را نیز بگیرند. ماشین سازی هم با 19 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد و شاگردان رسول خطیبی در تلاش هستند دست پر تهران را ترک کنند.

اسامی داوران به شرح زیر است:

پارس جنوبی جم – پرسپولیس تهران

داور: علی صفایی

کمک ها: علیرضا ایلدروم – محمدعلی پورمتقی

کمک داوران اضافی: سیدرضا مهدوی – ایمان کهیش

داور چهارم: حامد صفایی

ناظر: محمود رفیعی

استقلال تهران – ماشین سازی تبریز

داور: سیدوحید کاظمی

کمک ها: سعید علی نژادیان – سعید قاسمی

کمک داوران اضافی: رضا عادل – احمد محمدی

داور چهارم: امیرمحمدداوزده

ناظر: حسن کامرانی فر

تراکتور تبریز – نفت مسجد سلیمان

داور: امیر عرب براقی

کمک ها: حسن انتظاری – یوسف مغروری

کمک داوران اضافی: کوپال ناظمی – یاسر همرنگ

داور چهارم: بابک خسروی

ناظر: بهرام مهرپیما

سپاهان اصفهان –  شاهین شهرداری بوشهر

داور: مرتضی منصوریان

کمک ها: داریوش صابر مطلق – رحیم حاجیلو

کمک داوران اضافی: مهدی مرجانزاده – حمید حاج ملک

داور چهارم: ولی کاوسی

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس رقابت های لیگ برتر شهرداری فوتبال لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟

نتیجه دیدار با سپاهان علاوه بر اهمیتی که در راه قهرمانی پرسپولس دارد، تأثیر مستقیمی روی سرنوشت اوسمار در این تیم خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که مسئولان پرسپولیس و اوسمار مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را از چند روز پیش آغاز کرده بودند، شکست مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی، موجی از انتقادات را علیه اوسمار و نوع تعویض‌های این مربی به راه انداخته و این مربی برزیلی را وارد برهه‌ای حساس کرده است.

پرسپولیسی‌ها در وضعیتی که استقلال از جام حذفی کنار رفته بود و سپاهان نیز روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت، امید زیادی به قهرمانی جام حذفی داشتند اما شکست دوباره اوسمار مقابل مجتبی حسینی در اراک، فعلاً یک جام را از پرسپولیس گرفته و در این شرایط همه نگاه‌ها به دیدار پیش‌روی سرخپوشان مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر است. مسابقه‌ای که می‌تواند تا حد زیادی تکلیف پرسپولیس در لیگ برتر را نیز مشخص کند و توقف در این مسابقه، شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر نیز تمام شود.

اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم

اوسمار که با نتایج خوب خود در لیگ برتر تا حد زیادی اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را جلب کرده بود، با حذف در جام حذفی حاشیه امنیت خود در پرسپولیس را از دست داده و حالا به هر قیمیتی که شده باید تمام بازی‌های لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد. هرچند در این صورت نیز سرخ‌ها برای قهرمانی بازهم نیاز به توقف استقلال دارند، اما برد در بازی‌های باقی‌مانده می‌تواند اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را به اوسمار برگرداند و تمدید قرارداد با این مربی نهایی شود.

چیزی که مشخص است، پرسپولیس برای تمدید قرارداد با اوسمار حداقل روی یکی از جام‌های فصل جاری حساب کرده و عملکرد این مربی در هفته‌های پیش رو و خصوصاً دیدار  با سپاهان، نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت این مربی برزیلی خواهد داشت؛ آن هم در شرایطی که این روزها پرسپولیس به مالکان جدید خود واگذار شده و این مالکان به دنبال حضور قدرتمند در فصل آینده خواهند بود. این مسابقه می‌تواند نقطه‌ای برای بازگشت دوباره اوسمار به جاده خوشبختی باشد یا شاید پایانی بر رؤیای قهرمانی مربی برزیلی.

به گزارش تسنیم پرسپولیس ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس