Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@18:25:17 GMT

تساوی بدون گل در دربی سیاسی ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۰۶۳۹

به گزارش ایلنا، بازی معوقه از  هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا با تساوی بدون گل تیم فوتبال بارسلونا در زمین خودش مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی شماره 276 به پایان رسید.

 در این جدال ورزشگاه نوکمپ، اوایل نیمه اول با برتری رئال مادرید دنبال شد اما در ادامه جدال، متعادل شد و نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعادل دربسیاری از دقایق نیمه دوم هم ادامه داشت و سرانجام در رقابتی که داور به 8 بازیکن (5 بازیکن از رئال و 3 بازیکن از رئال) کارت زرد نشان داد، گل بیل توسط کمک داور ویدئویی به دلیل آفساید مردود اعلام شد و تساوی بدون گل رقم خورد. با این تساوی بارسلونا و رئال مادرید 36 امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و دوم باقی ماندند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید لالیگا اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، میلاد باقری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقری، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

ترکیب سایپا: نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، محمدطاها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی، علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 6089304

دیگر خبرها

  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه