Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام و معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمانشاه گفت عملکرد شهرداران مناطق هشت‌گانه در جلسات نظارتی، بررسی، امتیازدهی و مدیران فعال تشویق می‌شوند.

یحیی عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه عملکرد شهرداران مناطق در جلسات نظارتی مناطق، بررسی و امتیازدهی می‌شود، اظهار کرد: مدیران فعال که نیاز سطح منطقه تحت مدیریت خود را رفع می‌کنند و بیشترین امتیاز را در این امتیازدهی حائز می‌شوند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای انتخاب سعید طلوعی به عنوان شهردار کرمانشاه، یک کمیته نظارت بر عملکرد شهرداران مناطق در سطح معاونین، مدیران کل و مدیران مناطق شهرداری با حضور شهردار کرمانشاه تشکیل شده است.

عیدی افزود؛ جلسات این کمیته نظارتی به صورت ماهانه تشکیل می‌شود و در آن جلسات مشکلات و نواقص هر منطقه در حوزه‌های خدمات شهری، فضای سبز، فنی و شهرسازی، عمرانی، سدمعبر و رفع تخلفات شهری و مشکلات ستادی اداری و مالی هر منطقه بررسی و شناسایی می‌شوند.

قائم مقام شهردار کرمانشاه تصریح کرد: پس از شناسایی مشکلات و معضلات سطح هر منطقه و مدیران مناطق، دو ماه فرصت برابر برای رفع نواقص و اصلاح امور داده می شود و پس از اتمام مهلت برای رفع نواقص یک بازدید نقطه به نقطه و دقیق در سطح مناطق هشتگانه توسط مدیرکل بازرسی شهرداری داده می‌شود و با ارائه گزارش در جلسه کمیته نظارتی بر مناطق جهت امتیازدهی در خصوص رفع نواقص و عملکرد شهرداران و مدیران مناطق امتیاز داده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات گفت: برگزاری اینچنین جلسات خروجی‌های مناسبی خواهد داشت و ادامه‌دار بودن آن‌ها باعث کنترل داخلی مجموعه شهرداری و ایجاد حس رقابت در بین مدیران و معاونین مناطق در جهت انجام امور محوله می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمانشاه، اضافه کرد: در شورای مدیران شهرداری تصمیمی اتخاذ شده است مبنی بر اینکه صدا و سیما و اصحاب رسانه در سطح مناطق هشت‌گانه برای تهیه گزارش و استفاده از ایده‌ها و نظرات شهروندان در راستای رفع نواقص موجود در سطح منطقه رفته و در رسانه‌ها منعکس شود تا تمامی مدیران شهرداری در جهت رفع آن نواقص اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 401829

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کرمانشاه کرمانشاه شهر شهروند شهرداری کرمانشاه مشکلات شهري مشارکت شهروندان صدا و سیما رسانه ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد

محمدهادی محمدی معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد گفت: براساس بند "د" تبصره "۵" بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، به شهرداری‌ها مجوز داده شد تا اوراق مشارکت برای احداث خطوط ریلی، خرید اتوبوس و بازسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی (ع) و احیا و بازسازی بافت فرسوده شهری منتشر کنند

او افزود: خوشبختانه توانستیم از ۳۰ هزار میلیارد تومان اوراق ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان یا به عبارتی بالغ بر ۲۱ درصد اوراق را به مشهد اختصاص دهیم.

معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد ادامه داد: از این میزان اوراق، هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان شامل هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به خطوط ریلی و ۳۰۰ میلیارد تومان به خرید اتوبوس اختصاص یافته است که ۵۰ درصد آن را دولت پرداخت می‌کند.

محمدی مقدم بیان کرد: همچنین چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از اوراق به نوسازی بافت‌های فرسوده تعلق گرفت که شامل دو هزار میلیارد تومان برای بازسازی بافت پیرامون حرم رضوی (ع)، هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی بافت‌های فرسوده عامل، آبکوه و میدان شهدا و ۱۵۰ میلیارد تومان برای خط سه قطار شهری منتشر می‌شود.

او تصریح کرد: این میزان اوراق برای اولین بار در مشهد منتشر شد و رکورد خوبی محسوب می‌شود، زیرا سال گذشته سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان و سال ما قبل آن در حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان انتشار داده شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از اوراق جذب شده که در ساخت و احداث خطوط ریلی قطار شهری و نیز ساماندهی بافت‌های فرسوده، وکیل آباد، عامل و ثامن هزینه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد