Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید پس از تساوی بدون گل برابر بارسا به شدت از عملکرد تیم داوری و نیز VAR ناراضی است. آنها خشمگینند و معتقدند داور و وی ای آر سه امتیاز را از دست شان ربود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا امشب در دیداری جذاب به تساوی بدون گل رسیدند. آمارها نشان می دهند که رئال مادرید تیم برتر میدان بود و بدشانس بود که نتوانست دشمن قدیمی را در خاکش شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار صحنه های داوری پر حرف و حدیثی نیز داشت و بازیکنان رئال معتقد بودند که داور باید دو پنالتی در نیمه اول برای شان اعلام می کرد. هر دو صحنه مشکوک روی رافا واران رخ داد.

 

 

 

 

 

دقیقه 18 بازی در یک صحنه، کلمنت لنگله مدافع بارسا در برخورد با واران به وضوح ران پای او را لگد کرد اما هرناندس هرناندس داور بازی به سادگی از آن عبور کرد. وی ای آر نیز ترجیح داد روی این صحنه دخالت نکند.

 

دو دقیقه بعد ایوان راکیتیچ با گرفتن پیراهن واران او را درون محوطه جریمه سرنگون کرد اما این بار هم داور اعتقادی به پنالتی نداشت و عجیب اینکه باز هم وی ای آر ترجیح داد در تصمیم داور دخالت نکند. طبیعی این بود که داور برای بازبینی صحنه به کنار زمین فراخوانده شود ولی این اتفاق رخ نداد.

 

 

 

 

ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آاس هر دو صحنه را پنالتی می داند و آندوخار اولیو کارشناس داوری مارکا نیز صحنه خطای راکیتیچ را پنالتی دانست.

همچنین کارشناس داوری نشریه موندودپورتویوو نزدیک به باشگاه بارسلونا نیز صحنه راکیتیچ را پنالتی عنوان کرد.

 

در نیمه دوم بازی و دقیقه 73 رئال مادرید توسط گرت بیل به گل رسید اما از سوی کمک داور آفساید اعلام شد. او اعتقاد داشت که فرلاند مندی در منطقه آفساید صاحب توپ شده و به بیل پاس داده است. پس از بررسی وی ای آر، تصمیم او به درستی تایید شد.

 

 

 

 

 

با اتمام بازی بازیکنان رئال همچون راموس و کاسیمیرو و نیز امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات باشگاه به انتقاد از داوری پرداختند و عنوان داشتند که حداقل انتظارشان مداخله وی ای آر بود و به ناحق دو پنالتی برای شان اعلام نشد.

 

سایت رسمی باشگاه رئال مادرید نیز با انتشار عکس زیر به صحنه های مشکوک داوری و عدم دخالت وی ای آر واکنش نشان داد:

 

نه داور و نه وی ای آر دو پنالتی روی واران را ندیدند

 

 

 

سرخیو راموس کاپیتان رئال بلافاصله پس از اتمام بازی گفت:« صحنه ها را بین دو نیمه در رختکن دیدیم و هر دو پنالتی کاملا واضح بود. با این حال نمی توان چیزی را عوض کرد. وی ای آر کمکی برای داوری است و از این حیث ما امشب بدشانس بودیم. ممکن است یک روز دیگر ما یک پنالتی مرتکب می شویم و وی ای آر صحنه را بررسی نکند.»

 

مدیر ارتباطات رئال که به شدت از وی ای آر شکایت داشت نیز عنوان کرد:« می دانید که ما حامی وی ای آر هستیم. این تکنولوژی برای کمک به داوران آمده است. امکان ندارد داور بتواند تمام صحنه ها را ببیند. برای همین وی ای آر وجود دارد. وقتی پنالتی واضح است، وی ای آر باید مداخله کند ولی امشب چنین نکرد. هر دو صحنه پنالتی را داور ندید ولی می توانست توسط وی ای آر مطلع شود. مشکل بتوان درک کرد که چرا امشب این تکنولوژی مفید و موثر کار نکرد.»

 

 

 

 

کاسیمیرو هافبک برزیلی رئال هم معتقد است که اگر داور صحنه ها را می دید یا از وضعیت پای واران پس از لگد لنگله آگاه می شد، حتما اعلام پنالتی می کرد و اینکه رئال سزاوار پیروزی در بازی بود.

 

در هر صورت ال کلاسیکوی رفت لالیگای 20-2019 با تساوی بدون گل پایان یافت اما برای هواداران رئال، نامش در تاریخ به عنوان دیداری که در آن مورد ظلم داور و وی ای آر قرار گرفتند، به ثبت خواهد رسید.

 

بارسلونا رافائل وارانه رئال مادرید ال کلاسیکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد

به گزارش تابناک، سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس در جمع خبرنگاران به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره با اشراف اطلاعاتی و تجهیزات فنی و نیروی انسانی در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه و مستندسازی کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد و مأموران ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شده و در یکی از روستا‌ها مخفی شده بود که همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را دستگیر کردند؛ متهم به هنگام دستگیری با ماموران هم درگیر شد.

سردار محمدیان با هشدار به مجرمان تاکید کرد که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر این پرونده بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص سابقه‌دار بودن متهم اعلام کرد: این فرد سابقه دار بوده و همدست هم دارد.

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد