Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@14:27:17 GMT

گل باورنکردنی کریس رونالدو +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۱۲۵۱

گل باورنکردنی کریس رونالدو +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، کریستیانو رونالدو روزهای تلخ اوایل فصل را فراموش کرده و در ده روز اخیر نمایش فوق العاده ای داشته است. بعد از باز کردن دروازه لاتزیو، لورکوزن و اودینزه در روزهای گذشته، ستاره پرتغالی امشب نیز موفق شد به زیبایی و به سبکی که تخصص خودش است برابر سمپدوریا گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر نیمه اول بود که با ارسال الکس ساندرو، کریستیانو رونالدو با یک ضربه پرواز بلند و با اختلافی فاحش نسبت به مدافع حریف، با ضربه سر تماشایی موفق شد دروازه حریف را باز کند تا یوونتوس با برتری 1-2 راهی رختکن شود. اختلاف پرواز رونالدو نسبت به بازیکن سمپدوریا در این صحنه جالب توجه بود. اسکای اسپورتی مدعی شد رونالدو 2 متر و 56 سانتیمتر پریده است.

 

 

کریستیانو رونالدو  در طول دوران درخشان ورزشی خود بارها اینگونه موفق به باز کردن دروازه رقبا شده که شاید مهم ترین آن ضربه سر تماشایی او با لباس رئال مادرید در سال 2013 و در لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد بود.

ستاره پرتغالی دوباره به روزهای اوج بازگشته و این برای یوونتوس که هدف اول خود را فتح لیگ قهرمانان تعریف کرده بهترین خبر خواهد بود.

همچنین رونالدو هشت سال قبل و در سن 26 سالگی نیز در فینال کوپا دل ری با یک پرش فوق العاده دروازه بارسلونا را باز کرد و حالا امشب او در سن 34 سالگی نیز نشان داد همانقدر آماده است.

پس از گل رونالدو در بازی با منچستر که توجه خیلی ها را جلب کرد، کارشناسان در تحقیقی دقیق در یک آزمایشگاهی واقع در مادرید به بررسی اندازه گیری دقیق توانایی کریستیانو رونالدو در پرش به هنگام ضربه سر پرداختند. کارشناسان علوم ورزشی این آزمایشگاه در این بررسی ابتدا به اندازه گیری پرش عمودی این بازیکن (با کمک دست و بدون کمک دست) پرداختند.

رونالدو در این تحقیق دو نوع پرش انجام داد. یک پرشی که رونالدو دستانش را روی مفاصل ران خود قرار داد و بدون کمک از دستانش این حرکت را انجام داد و دیگری پرشی با کمک دستانش.

در حرکت اول که یک سنسور اندازه گیری قدرت روی پوست رونالدو قرار داشت، مشخص شد رونالدو یک و نیم برابر بیشتر از وزن خود نیرو مصرف می‌کند و از پایین تنه خود کمک می‌گیرد.

در حرکت دوم که در بازی با منچستر یونایتد رخ داد و این بازیکن توپ را وارد دروازه‌ کرد،‌ مشخص کرد که قدرت فیزیکی به رونالدو اجازه می‌دهد تا یک متر و 11 سانتیمتر پرش داشته باشد تا قد رونالدو در هنگام این پرش به 2 متر و 93 سانتیمتر برسد، کمی بزرگ‌تر از قد یک بازیکن در لیگ بسکتبال NBA.

در این تحقیق مشخص شد نیروی که کریستیانو رونالدو صرف می‌کرد پنج برابر بیشتر از وزن بدن خود است. اما چه چیزی باعث می‌شود رونالدو این قدر پرش داشته باشد؟ رونالدو زانو و پاهای خود را در پشت باسن خود قرار می‌دهد و این کار قدرت جاذبه زمین را موقتا کاهش ‌دهد. درست شبیه یک فضانورد که از هوا می پرد و سر خود را به بالا می‌گیرد و پاهای خود را به پشت خود قرار می‌دهد. این به رونالدو اجازه می دهد 80 سانتیمتر پرش داشته باشد که بالاتر از میزان پرش یک بسکتبالیست در لیگ ان بی ای است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال کریستیانو رونالدو بازیکن ستاره پرتغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال

لیگ برتر انگلیس دو هفته دیگر به پایان می‌رسد. 

طرفداری | داور دیدار حساس منچستریونایتد و آرسنال مشخص شد. 

وبسایت رسمی لیگ برتر لیست داوران هفته سی و هفتم و بازی‌های معوقه را اعلام کرد. دیدار حساس منچستریونایتد و آرسنال را پل تیرنی قضاوت می‌کند و جان بروکس به عنوان کمک داور ویدیویی او را همراهی می‌کند. سایمون هوپر و یورگن کلوپ احتمالا برای آخرین بار همدیگر را در دیدار استون ویلا - لیورپول ملاقات خواهند کرد. قضاوت بازی معوقه تاتنهام - منچسترسیتی را نیز کریس کاوانا به همراهی مایکل سالزبری برعهده خواهد داشت. 

لیست داوران بازی‌های لیگ برتر انگلیس:

بازی  داور اصلی  VAR
فولام - منچسترسیتی آنتونی تیلور  دیوید کوت
تاتنهام - برنلی  جرد ژیلت پیتر بنکس
ناتینگهام فارست - چلسی تونی هرینگتون جان بروکس 
منچستریونایتد - آرسنال پل تیرنی  جان بروکس 
استون ویلا - لیورپول  سایمون هوپر  کریس کاوانا
تاتنهام - منچسترسیتی کریس کاوانا  مایکل سالزبری 
برایتون - چلسی  مایکل سالزبری  جرد ژیلت 
منچستریونایتد - نیوکاسل راب جونز  پیتر بنکس 

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم