Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@22:48:05 GMT

ویدیو؛ لحظات برتر هفته ششم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۱۲۵۹

‍‍‍‍‍‍

ویدیو؛ لحظات برتر هفته ششم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم بینندگان از صدا و تصویر بازی دورتموند-پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن بروسیا دورتموند مشکلی جدی رخ داد. ده‌ها نفر از بینندگان این بازی در رسانه‌های اجتماعی از آمازون پرایم به عنوان شبکه پخش کننده این بازی عصبانی شدند.

دلیل این بود که برای بسیاری از طرفداران، صدا و تصویر برای مدت طولانی به صورت ناهماهنگ پخش می‌شد! بسیاری از بینندگان، به خصوص در ایکس (توئیتر سابق)، که در واقع می خواستند بازی را در آرامش تماشا کنند، از این وضعیت گلایه کردند.

یکی از کاربران نوشت:"صدا و تصویر ناهماهنگ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا. احترام بگذارید!" دیگری اینطور شکایت کرد:"اوه پرایم، صدا کاملاً تغییر کرده و جابجا شده!" کاربر دیگری اینچنین نوشت:"مسئول آمازون پرایم، صدا برای من بدجوری هماهنگه، اصلاً من رو آزار نمیده!"

در جریان بازی حتی مدتی صدای گزارشگر قطع شده بود. سباستین هلمان، مجری برنامه، به میروسلاو کلوزه، کارشناس این بازی، در ورزشگاه گفت:"ما همیشه چند مرتبه شاهد چنین چیزی هستیم. ما فقط تا زمانی که کسی خلاف آن را بگوید به صحبت ادامه می‌دهیم."

پس از حدود 30 دقیقه، مسئولان آمازون پرایم این مشکل را برطرف کردند و صدا و تصویر بازی هماهنگ شد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • رکوردشکنی آخرین بازمانده؛ متس هوملس در 35 سالگی آقایی می‌کند
  • خشم بینندگان از صدا و تصویر بازی دورتموند-پی‌اس‌جی
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟