Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا آذری هافبک جوان تیم استقلال از حضور در تمرینات این تیم محروم شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا آذری هافبک جوان تیم فوتبال استقلال که پیش از این یکبار توسط استراماچونی از حضور در تمرینات منع شده بود، بار دیگر از حضور در تمرینات منع شد. با اندکی تامل می توان به دلیل اصلی کنار گذاشتن این بازیکن پی برد که این دستور با هماهنگی استراماچونی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً به این خاطر که رضا آذری در تمرین روز دوشنبه استقلال به خاطر اتفاقات رخ داده و نارحتی که از خود نشان داده تمرین آبی پوشان را ترک می کند و در ادامه این موضوع به گوش استرا می رسد و بعد از آن این مربی از کادر فنی(مصطفوی و دانشیار) می خواهد که دیگر به این بازیکن اجاره حضور در تمرین را ندهند. البته رضا آذری در تمرین روز گذشته استقلال هم حضور داشت ولی با صلاحدید کادر فنی در رختکن ماند و اجازه تمرین به وی داده نشد.

استراماچونی این روزها هرچند که از آبی پوشان دور است ولی بنظر می رسد نفوذ و قدرت وی همچنان در باشگاه ادامه دارد و حرف اول را این مربی می زند چرا که حضور مترجم این موضوع را دوباره در کانون توجهات قرار داده است بطوریکه تمرینات بر اساس استراتژی و توصیه های فنی استراماچونی دنبال می شود.

بنظر می رسد این مسله به یک عادت برای استقلالی ها تبدیل شده است و صدرنشین لیگ در حال حاضر نه تنها سرمرمربی بلکه مدیرعامل، را هم در کنار خود نمی بیند، تا صالح مصطفوی به عنوان آنالیزور از راه دور تفکرات استراماچونی را به بازیکنان استقلال برساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی رضا آذری استراماچونی تیم فوتبال استقلال رضا آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر

آفتاب‌‌نیوز :

خطیر برکنار شد، این تیتر اغلب رسانه‌های ورزشی در پایان هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور بود. رسانه‌ها با انتشار تصویر صورتجلسه نوشتند در جلسه هیات مدیره استقلال با حضور افضلی، سمیعی و حیدرزاده که در هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، خطیر برکنار و سمیعی به عنوان سرپرست انتخاب شد.

این در حالی بود که خطیر اعلام کرد که در دفتر کارش حضور دارد و هیچ ابلاغی هم به دستش نرسیده است. نکونام هم گویا در آسمان و در مسیر برگشت به تهران موضع گیری کرد و گفت که استقلال به آرامش رسید و همه در هواپیما خوشحال بودند.

با این حال صفحه رسمی باشگاه استقلال که پیش از این همواره درباره اخبار منتشر شده موضع گیری می‌کرد درباره این اتفاق مهم هیچ واکنشی نشان نداد و در این باره سکوت کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس