Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس با ماندن در جمع بالانشینان لیگ در پایان نیم فصل، امیدوار است که این فصل هم جام قهرمانی را به خانه ببرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی های نیم فصل در شرایطی به پایان رسیده که پرسپولیس با یک بازی کمتر و با کسب ۲۸ امتیاز از ۱۴ بازی در رده سوم جدول قرار دارد. این تیم تنها یک امتیاز از استقلال کمتر داشته و با سپاهان نیز هم امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که استقلال یک بازی بیشتر انجام داده است.

جالب اینکه فصل قبل هم پرسپولیس با برانکو از ۱۴ بازی ۲۸ امتیاز گرفته بود و حالا کالدرون هم درست همین آمار را تکرار کرده است. با این آمار سرخپوشان امیدوار شده اند که همچون سه فصل اخیر دوباره جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پرسپولیس این فصل با کالدرون شرایط پر فراز و نشیبی را تجربه کرد و نتایج متفاوتی هم در مقاطع مختلف گرفت. با این حال، به نظر می رسد که این مربی آرژانتینی بالاخره توانسته تیم مورد نظرش را شکل دهد و از سرخپوشان یک مدعی جدی قهرمانی بسازد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مربی آرژانتینی پرسپولیس گابریل کالدرون مربی آرژانتینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم

پرویز مظلومی در خصوص بحث واگذاری دو تیم قدیمی و پرطرفدار پایتخت تاکید کرد: روز واگذاری استقلال و پرسپولیس در تاریخ ثبت شد و روز مبارکی برای این دو تیم خواهد بود. به هر حال این دو باشگاه بزرگ از زیر نظر وزارت ورزش خارج شدند و چاره‌ای هم غیر از آن نبود. امیدواریم در ادامه این روند خوب پیش برود اما نکته مهم در حال حاضر این است که در گام نخست، راه آسیا برای این دو تیم بزرگ ایران باز شد که این خود موضوع بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: هواداران بی‌شمار این دو تیم را نمی‌تواند نادیده گرفت، هنوز جوهر امضای واگذاری خشک نشده اما باید امیدوار بود مشکلات مالی گذشته و مسائل مربوط به آن دیگر گریبان استقلال و پرسپولیس را نگیرد. اگر پول باشد مشکلی نخواهد بود اما همه مشکلات از مسائل مالی شروع می‌شود. من سال‌ها در خدمت استقلال بوده‌ام و این را به دفعات تجربه کرده‌ام که مسائل مالی تا چه حد می‌تواند به تیم ضربه بزند. وقتی بازیکن تلاش‌ کرده و در خدمت تیم بوده بدون شک حقش را هم می‌خواهد و اگر نتوانیم این موضوع را مدیریت کنیم، باید تبعات آن را هم پرداخت کنیم.

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا حاضر است در کنار قدیمی‌ها استقلال به تیم جدید مدیریتی برنامه یا مشاوره ارائه بدهد یا خیر، گفت: ۵۰ سال عمرمان را برای این تیم گذاشتم و خاطرات بسیار خوبی با استقلال و هواداران این تیم دارم،‌ به عنوان یک هوادار و بازیکنی که خود را استقلالی‌ می‌داند هر کمکی لازم باشد در خدمت باشگاه خواهیم بود و از هیچ کوششی هم دریغ نخواهیم کرد.

سرمربی اسبق استقلال در مورد حاشیه‌های چند وقت اخیر این تیم و تبعات آن در مسیر قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت گفت: خوشبختانه حاشیه‌ها تا امروز به تیم و باشگاه لطمه نزده و امیدواریم تا پایان فصل همین روند طی شود، این را فراموش نکنیم که حاشیه همواره در کنار تیم‌های بزرگ بوده و باز هم خواهد بود اما مساله این است که برخی‌حاشیه ایجاد می‌کنند تا تیم دچار مشکل شود. فعلا در صدر جدول هستیم و با مشکلات و حواشی‌ای که بوده همچنان امید نخست قهرمانی هستیم و هواداران هم انتظار دارند تا این روند طی شود.

مظلومی تصریح کرد: از سویی دیگر نکونام نتوانست تمام و کمال بازیکنانی که می خواست را به خدمت بگیرد، در طول فصل هم بازیکنان موثری مانند یامگا و مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که نفرات تاثیرگذاری در زمین بودند. این موارد را هم باید لحاظ کرد. البته همچنان به قهرمانی تیم استقلال در لیگ برتر استقلال امیدواریم اما می‌دانیم در هفته‌های پایانی کار سخت است.

پیشکوست فوتبال استقلال یادآور شد: در چند وقت اخیر با جواد نکونام و علی خطیر صحبت کردم و این تماس‌ها از قبل هم بوده است. نکته مهمی که در این تماس‌ها مطرح است به قهرمانی استقلال باز می‌گردد. در این گفت‌وگوها به این موضوع اشاره داشتیم که در قهرمانی استقلال در سابقه مدیرعامل و سرمربی تیم ثبت خواهد شد و این اتفاق بزرگی است. این یک افتخار است که پیش از این در سوابق افرادی از جمله فرهاد مجیدی و مصطفی آجرلو هم ثبت شده است و آنها هر جا صحبت می‌کنند به این اشاره دارند که تیم بزرگ استقلال را قهرمان ایران کرده‌اند. این اتفاق امروز برای نکونام و خطیر هم می‌تواند رخ بدهد و توجه و تمرکز همه باید بر روی قهرمانی آبی‌پوشان تهرانی باشد.

گفتنی است استقلال تهران با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جای گرفته است. سپاهان نیز با ۴۵ امتیاز شانسی کمتری برای قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم