Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت دامپزشکی کردستان گفت: از آغاز عملیات مایه‌کوبی لمپی اسکین تاکنون، 32 هزار راس دام سنگین علیه این بیماری واکسینه شده است.

ناصر مخدوم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از 16 ماه سال جاری که طرح واکسیناسیون لمپی‌اسکین در استان کردستان شروع شده، تا کنون 32 هزار راس دام سنگین با 285 نوبت مراجعه به واحدهای اپیدمیولوژیک مایه‌کوبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح به مدت 30 روز کاری و با بهره‌گیری از 24 نفر در قالب 10 اکیپ از نیروهای بخش دولتی و استفاده از توان 66 نفر از نیروهای مراکز غیردولتی در  قالب 27 اکیپ در سراسر استان و به شکل کاملا رایگان انجام می‌شود.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان تصریح کرد:  علاوه بر اکیپ‌های نظارتی در هر شهرستان،16 نفر از نیروهای ستادی در قالب 8 اکیپ امر نظارت بر عملکرد اکیپ‌های عملیاتی را بعهده دارند.

انتهای پیام/2330/83

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان دامپزشکی کردستان لامپی اسکین مایه کوبی دام سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد

یکی از وزیران دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن به زودی عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل در آب‌های مدیترانه را آعاز خواهند کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت یمن در گفت‌‌وگو با شبکه المیادین گفت که دور چهارم علمیات ضد صهیونیستی نیروهای مسلح این کشور که عبارت است از هدف قرار دادن کشتی‌هایی اسرائیلی یا کشتی‌هایی عازم بنادر فلسطین اشغالی در مدیترانه، به زودی آغاز خواهد شد و نیروهای یمنی به صورت دقیق در حال رصد تحرکات هستند و روزهای آتی شاهد اعلان این عملیات‌ها خواهد بود.

او همچنین گفت که هر سلاحی که دشمن به کار می‌گیرد، نیروهای یمنی با سرعت، سلاحی را که بتوان با آن بر تسلیحات دشمن غلبه کرد، توسعه می‌دهند. شامی درباره اعلام آغاز دور چهار عملیات‌های یمن علیه رژیم اسرائیل گفت که این عملیات‌‌ها شروع خواهند داشت ولی تا زمانی که جنگ و محاصره علیه غزه متوقف نشود، پایانی نخواهد داشت.

وزیر اطلاع رسانی یمن گفت که تعداد داوطلبانی که خود را برای نبرد با رژیم اسرائیل آماده کرده‌اند، احتمالا به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز جمعه در تجمع همبستگی با مردم فلسطین در غزه، از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها برای یاری مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

او گفت: در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند داد.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادحمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • سرگیجه بزرگ!