Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان گفت: کار تهیه و‌ تدوین فرهنگنامه سه جلدی شهدای دانش‌آموز استان سمنان و نرم‌افزار جامع شهدای این استان در حال انجام است. ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ رحیم فریدون شامگاه پنجشنبه در جلسه بازدید استاندار سمنان از ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان با اشاره به اجرایی شدن ایده برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا از سال 79 در سطح استان‌ها اظهار داشت: در استان سمنان از سال 80 تیم‌های متعدد جمع‌آوری آثار و خاطرات شهدا به‌عنوان نخستین فعالیت ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: جمع‌آوری آثار شهدای استان سمنان در قالب چاپ کتاب برای تمامی شهدای این استان انجام‌ شده است.

رئیس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان عنوان کرد: محققان این ستاد در استان سمنان در حال حاضر مشغول جمع‌آوری آثار، خاطرات و‌ دست‌نوشته‌های شهدای مدافع حرم هستند که با تلاش خادمان شهدا در حوزه فرهنگی از مرحله جمع‌آوری آثار عبور کرده و در مرحله تألیف قرار دارد.

فریدون با اشاره به امکانات موجود ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان برای فعالان حوزه‌های مستندسازی، کتاب‌نویسی و‌ فضای مجازی گفت: استان سمنان از نخستین استان‌های است که فرهنگ‌نامه شهدا را برای تمامی شهدای استان اعم از بسیج، ارتش، سپاه تولید کرده است.

فرهنگ نامه 12 جلدی شهدای شهرستان دامغان رونمایی شدیادواره شهدای فصل پاییز اردبیل به روایت تصویر

وی با اشاره به چاپ تعداد 25 کتاب فرهنگ‌نامه شهدای استان سمنان گفت: کتاب فرهنگ‌نامه 124 شهید معلم و کارمند آموزش‌ و پرورش استان سمنان به همت اداره کل آموزش‌ و پرورش و مشارکت ستاد کنگره سه هزار شهید این استان به زیور چاپ آراسته‌ شده است.

رئیس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان بیان کرد: عملیات تهیه و‌ تدوین سه جلد کتاب فرهنگ‌نامه شهدای دانش‌آموز استان سمنان در حال انجام است.

فریدون همچنین از جمع‌آوری 400 هزار قطعه عکس و صدها دقیقه فیلم از شهدای استان سمنان خبر داد و گفت: نرم‌افزار جامع شهدای استان سمنان نیز در حال تهیه و تدوین است.

وی اذعان داشت: جلسات بازخوانی آثار شهدا نیز هفته‌ای سه روز در سطح استان سمنان انجام می‌شود.

رئیس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان از دیگر اقدامات در حال انجام این ستاد را تهیه و تدوین کتاب استان به روایت تصاویر عنوان کرد.

انتهای پیام/363/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم

معلم ها نقش حیاتی در شکل دادن به آینده جامعه دارند و با پرورش دانش آموزان، آنها را همانند شمعی روشن در جاده بی انتهای علم و دانش رهنمون می‌سازند؛ بنابراین به منظور تقدیر و تجلیل از این قشر فرهنگی زحمتکش جامعه هر ساله روز ۱۲ اردیبهشت مراسم ویژه‌ای را برگزار می‌کنند .

در همین راستا دانش آموزی از دبستان شهید احمدی واقع در ناحیه 2 شهر اصفهان گزارشی تهیه کرد و از تمامی معلم ها تجلیل و قدردانی به عمل آورد و این روز بزرگ را به آنها تبریک گفت.

فیلم ارسال شده را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: هستی فلاحتی - اصفهان

بیشتر بخوانید:

به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • دفاع علم الهدی از برخورد با بی حجابی با استناد به شاهنامه
  • دفاع علم‌الهدی از برخورد با بی حجابی با استناد به شاهنامه
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سرکوب دانشجویان در آمریکا حقیقت تمدن غرب را نشان داد
  • هویت بخشی رسالت امروز معلمان است
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند