Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از آغاز فراخوان جشنواره «الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی» در لرستان با هدف ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به آغاز فراخوان جشنواره «الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی» در استان، اظهارکرد: این جشنواره به‌منظور ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش و مهارت‌های مربیان و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این مطلب که این جشنواره در راستای راهکار 3 ـ 23 و راهکار 7 ـ 12 سند تحول بنیادین برگزار می گردد، خاطرنشان کرد: مخاطبین این جشنواره معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران، و دبیران درس تفکر و سبک زندگی مدارس استان هستند.

زینی‌وند افزود: جهت تسهیل مخاطبین شرکت کننده در این جشنواره با توجه به موقعیت جغرافیایی لرستان، مناطق ۲۴ گانه استان به 10 قطب متشکل از آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد، آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم‌آباد، ازنا، الیگودرز، کوهدشت، پلدختر، بروجرد؛ دورود، الشتر و نورآباد تقسیم‌بندی شد و کلاس‌های کارگاهی، آموزشی با حضور مدرسان توانمند و مجرب در راستای جشنواره در آذرماه سال جاری برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص ویژگی‌های آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح درس متناسب با موضوع تدریس در برنامه Word با فونت ۱۲ قلم B_Naznin تهیه و ارسال شود این در حالی‌است که طرح درس‌ها باید متناسب با برنامه درسی ملی تنظیم شود و در بخش فیلمبرداری نیز از فرایند تدریس 30 الی 40 دقیقه تصویر برداری و حداکثر با حجم 50 مگابایت ارسال شود.

وی در خصوص مشوق‌های در نظر گرفته شده برای این جشنواره، افزود: به نفرات برگزیده لوح سپاس و جوایز ارزنده اهدا خواهد شد کمااینکه برگزیدگان جشنواره و به مرحله کشوری که به میزبانی آموزش و پرورش استان یزد برگزار می شود اعزام خواهند شد این در حالی‌است که علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌ها، مناطق و نواحی استان و یا به آموزشگاه محل تدریس خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان گروه اجتماعی جشنواره تفکر و سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سید علی موسوی گفت: این جشنواره با موضوع مدح و منقبت حضرت علی (ع) و واقعه تاریخی غدیر  منتشر شد.

وی افزود: قالب آثار این جشنواره مداحی، شعرخوانی و سرود است و دو گروه سنی ۷ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۷ سال مخاطب آن هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۴ خرداد ماه سالجاری تعیین شده  است و زمان برگزاری آیین اختتامیه نیز چهارم تیر خواهد بود.

موسوی گفت: آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و فضایل حضرت علی (ع)، فرهنگ عمیق و اهداف واقعه غدیرخم، ترویج فرهنگ علوی و تولید آثار در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فیلم آثار خود را در پیام‌رسان شاد به شماره ۰۹۹۱۹۷۲۷۵۱۳ ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: مدت زمان فیلم حداقل سه و حداکثر پنج دقیقه باشد و مشخصات فردی در آن قید شود، فیلم‌برداری به صورت افقی، در نمای باز و بدون حرکت دوربین انجام شود و آثار هم باید با فرمت mp ۴ و حداکثر حجم ۱۶ مگابایت باشد.

به گفته موسوی، در بخش شعرخوانی نیز شرکت کنندگان می‌توانند آثار شاعران مطرح کشور را به صورت دکلمه اجرا و برای جشنواره بفرستند. در این بخش شرکت کنندگان باید اثر را از حفظ داشته باشند.

وی گفت: اجرای سرود باید به صورت زنده، در گروه‌های جداگانه دختر و پسر حداکثر با ۱۵ نفر انجام شود و حضور از هر دو پایه سنی در گروه سرود امکان‌پذیر است.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • مشق الفبای زندگی در آغوشی شاید مهربان‌تر از مادر
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان