Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری رفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: دیروز (چهارشنبه) اطلاعیه ای ویژه آلودگی هوا صادر شد که انتظار کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه حساس را تا اوایل هفته داریم و در صورت افزایش منابع آلاینده های شهری، میانگین شاخص کیفیت به حد ناسالم برای تمام گروه در این مناطق خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورتی که تغییراتی در شاخص کیفیت هوا طی روزهای آینده در مناطق مختلف کشور به وجود آید، در قالب اطلاعیه یا اخطاریه به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

رفیعی افزود: امروز ( ۲۷ آذر) در برخی از مناطق استان های جنوبی کشور مانند هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بارش باران به شکل پراکنده داریم که گاهی هم همراه با رعد و برق و ورزش باد شدید موقتی می باشد.

هوای امروز تهران صاف همراه با غبار محلی است

کارشناس سازمان هواشناسی بیان داشت: تهران امروز (پنجشنبه) آسمان صاف همراه با غبار محلی خواهد داشت و فردا هم انتظار داریم این شرایط جوی در تهران حاکم باشد.

وی ادامه داد: حداکثر دما امروز تهران به ۱۱ درجه بالای صفر می رسد و حداقل دمای فردا صبح هم به ۲ درجه بالای صفر پیش بینی می شود. همچنین حداقل دمای امروز صبح تهران نیز به ۳ درجه بالای صفر رسیده است.

رفیعی با اشاره به اینکه امروز صبح سردترین مرکز استان همدان گزارش شده است که دمای این شهر به ۱۰ درجه زیر صفر رسید، گفت: بعد از این شهر هم، مراکزی مانند زنجان ۸ درجه زیر صفر، بجنورد ۵ درجه زیر صفر، اردبیل و سنندج هم دمای ۴ درجه زیر صفر را تجربه کردند در حالیکه گرم ترین مرکز استان با دمای ۲۰ درجه بالای صفر، بندرعباس بود.

وی افزود: سردترین منطقه در کشور مربوط به شهر سنقر در استان کرمانشاه با دمای ۱۹ درجه زیر صفر بود و گرم ترین منطقه در کشورهم، " زرآباد سیستان و بلوچستان" بود که حداکثر دمای این منطقه به ۲۸ درجه بالای صفر رسید.

برچسب‌ها هواشناسی بارش باران آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران آلودگی هوا هواشناسی بارش باران آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است

زهرا آهنگرزاده گفت: در این مدت دمای هوای مشهد به بالای ۳۰ درجه سلسیوس و در مناطق کویری خراسان رضوی تا ۳۳ درجه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۸ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۸ تا ۳۱ درجه در نوسان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی دامه داد: از عصر چهارشنبه هفته جاری با نفود سامانه بارشی جدید از گرمای هوا در استان کاسته می‌شود که اطلاعات تکمیلی در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ابرناکی، افزایش رطوبت هوا و سرعت گرفتن لحظه‌ای وزش باد از دیگر پدیده های جوی است که تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان غالب خواهد بود.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، ریوش با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند.

به گفته وی، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه سلسیوس را به ثبت رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود