Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:42:39 GMT

جشن «یلدای مهربانی» در بیرجند برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۲۲۹۱

جشن «یلدای مهربانی» در بیرجند برگزار شد

در آ‌ستانه جشن «یلدای مهربانی» با حضور خانواده های ایتام و نیازمند شهرستان بیرجند به همت مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جشن یلدای مهربانی با حضور خانواده های ایتام و نیازمند شامگاه (27 آذر)، به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی، کمیته امداد مناطق ۱ و ۲ شهرستان بیرجند و کانون فرهنگی تربیتی شهید آوینی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«زینب رمضانی»، رئیس هیئت عامل مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: نخستین مرکز تخصصی رسانه یاران مهرماه امسال با حضور رئیس کمیته امداد کشور افتتاح شد و در این مدت، فعالیت‌هایی با کمک خیرین و با همکاری خبرنگاران به جامعه هدف ارائه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه خدمات مختلفی در قالب پویش‌های متعدد در طول این مدت به خانواده‌های نیازمند ارائه شده است، افزود: پویش «قلم مهربانی» با هدف تامین لوازم‌التحریر و کفش دانش‌آموزان نیازمند، «سبد مهربانی» به منظور تامین سبدمواد غذایی و توزیع آن بین نیازمندان، «گرمای مهربانی» به منظور تهیه لباس گرم ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم اجرا شده است.

 

رمضانی همچنین طبخ غذای گرم و برگزاری جشن در سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) را از دیگر برنامه‌های این مرکز برشمرد و گفت: همچنین در طول این ۷۵ روز از تاسیس مرکز نیکوکاری رسانه یاران، به همت خبرنگاران استان، گزارش‌هایی از محرومیت و نیاز نیازمندان تهیه و به دنبال آن، خیرانی برای رفع مشکل آنها به میدان آمدند که ۳۰ میلیون تومان برای رفع نیازمندی آنها هزینه شد.

 

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های این مرکز، اهدای کارت امدادیار رسانه به خیرین و نیک‌اندیش همراه است، ادامه داد: در همین راستا سه گروه «مسئولان، خبرنگاران و صنوف مختلف» کارت امدادیاری دریافت می‌کنند که امشب در گام نخست، نمایندگانی از هر خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های استان، این کارت را دریافت می‌کنند.

 

وی از خبرنگاران خواست در کمیته های «مشاوره و مددکاری، مسکن و ساختمان، کارآفرینی و اشتغال، آموزش و فرهنگی، بهداشت و درمان» که در مرکز نیکوکاری رسانه‌یاران استان تشکیل شده است، شرکت کرده و در راستای گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان کمک کنند.

 

برگزاری برنامه های مفرح در راستای ایجاد روحیه شاد در فرزندان ایتام و نیازمند، اعطای کارت امدادیار رسانه به خبرنگاران داوطلب همکاری با مرکز تخصصی رسانه یاران و توزیع ۵۰ بسته های غذایی و آجیل شب یلدا به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های جانبی این جشن بود.

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فعالیت های مسجدی وحدت حوزه و دانشگاه طرح ملی فهما بارندگی و سیلاب روزنامه مجلس حوزه علمیه رسانه یاران کمیته امداد خراسان جنوبی بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی