Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:59:21 GMT

جرم دکتر سلیمانی، درمان بیمار سرطانی است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۲۴۰۶

جرم دکتر سلیمانی، درمان بیمار سرطانی است

رضایی با اشاره به آزادی دانشمند اصفهانی از زندان آمریکا، گفت: دلیل بازداشت وی، خرید یک فاکتور رشد سلول برای درمان سرطان ها به شیوه سلول درمانی بود و ربطی به انرژی هسته ای و مانند این نداشت که نشان از بی رحمی نظام استکبار نسبت به مردم ایران دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «عباس رضایی» در جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان گلپایگان، این شهرستان شهید پرور را از مفاخر استان برشمرد و گفت: مردم گلپایگان متشرع و همراه و همگام با نظام و انقلاب هستند و دارای ظرفیت ها، پتانسیل ها و خلاقیت های خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه شرایط جنگ اقتصادی و عادی نیست،بیان کرد: شرایط، ضوابط و مقررات در جنگ اقتصادی باید منطبق بر این جنگ باشد و مدیران باید در مدیریت جسارت خرج دهند و مردم نیز درخواست و تقاضای خود را با این شرایط، منطبق کنند.


وی با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب بر گفتن واقعیات ها و مشکلات به مردم تاکید کردند، افزود: اروپایی ها  و چینی ها در ابتدای برجام وعده سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد دلاری را می دادند و اگر این سرمایه گذاری انجام  می شد، الان مسائل حل شده بود، سوئیفت در برجام با یک دهم درصد انجام می شد ولی الان با دلال بازی به ۱۵ درصد رسیده است، چرا این واقعیت ها و ریشه های آن برای جامعه مطرح نمی شود؟ دولت و ملت مانند کوه در برابر مشکلات ایستادند.


رضایی با یادآوری اینکه طرح سهمیه بندی بنزین با تایید رهبری و سه بار امضای سران قوا در حال انجام است، تاکید کرد: سربازان جنگ اقتصادی نیاز به تحول و نشاط در شرایط جنگی دارند و اینکه همه مسائل مربوط به تحریم نیست  را نیز قبول داریم. 


استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه شوراهای تامین در زمان اجرای سهمیه بندی بنزین برگزار شده است، تشریح کرد: چهارشنبه در تهران حضور یافتیم و از طرح آگاه شدیم، عصر پنج شنبه نیز فرمانداران آگاه شدند و ساعت ۱۲ شب جمعه نیز استانداران با وزیر کشور ویدیو کنفرانس داشتند و تا ساعت ۱۰ صبح شنبه، استان مشکلی نداشت  و در مدت آشوب و پیش از آن ۹ شورای تامین برگزار شد و اگر زودتر اعلام می شد، همان برنامه اردیبهشت پیش می آمد که مردم در پمپ های بنزین صف می بستند و این کار از سال ۹۵ تا کنون، قرار به انجام بود و نشده بود.
وی به آزادی دکتر مسعود سلیمانی پس از ۱۴ ماه از زندان های آمریکا و بازگشت به وطن اشاره کرد و گفت: جرم این استاد درخواست خرید چند فاکتور رشد سلول از طریق چند دانشجوی خود برای سلول درمانی سرطان در چند سال گذشته بود و  ربطی به انرژی هسته ای نداشت، نظام استکباری اینگونه به مردم رحم نمی کند.


رضایی وظیفه حل مشکلات تولیدکنندگان را وظیفه خود دانست و یادآور شد: مواردی مانند سوئیت خارج از  دولت است و استان اصفهان دارای بزرگترین پروژه های فنی است و مردم و فعالان اقتصادی، خودشان راه ها را باز کردند.


وی در انتقادی از دادن بی اندازه زمین ملی گلایه کرد و ادامه داد: زمین محدود است و به اندازه نیاز واگذار شود و به عنوان مثال درمانگاهی دوهزار متر زمین نیاز داشت، به آن، ۲۰ هزار متر زمین واگذار کرده بودند که نیاز چند برابری به امکانات داشتند.


رضایی هدف از تولید و اشتغال را در نظام الهی، به کمال رسیدن انسان بیان کرد که باید برای آن سالم باشد و گفت: اگر شکایت قوه قضائیه در مورد «جی تی ال» حل شد، فرماندار شهرستان موظف به حل مسائل اجتماعی است و طرحی برای استفاده از پساب فاضلاب تهیه کنید همان طور که آب پساب ۱۴ روستا در فلاورجان برای صنایع فولاد مبارکه استفاده می شود.


استاندار اصفهان با تاکید براینکه مردم مشکلات اقتصادی فراوانی دارند و باید از بار آنها کاست، خواستار تفاوت قائل شدن میان شهرداری اصفهان، گلپایگان با گوگد و گلشهر  در خصوص حق النظاره ها شد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بارندگی و سیلاب وحدت حوزه و دانشگاه کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طرح ملی فهما مجلس جی تی ال دکتر سلیمانی گرانی بنزین شورای تامین استان گلپایگان استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی وزارت امور خارجه، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با آقای حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

دکتر امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است و تحقق این امر می تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با دکتر امیرعبداللهیان،‌ بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادات‌ دکتر امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسراییل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • مطالعه یک ماده مغذی، مسیری برای درمان اختلالات مغزی!
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو