Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه اعتبارات طرح رتبه‌بندی فرهنگیان از لایحه بودجه ۹۹ جامانده و دولت هیچ مبلغی برای آن در نظر نگرفته است گفت: مجلس و کمیسیون تلفیق تلاش دارند که احکام جامانده را در لایحه بگنجانند. ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از تلاش دولت و مجلس برای گنجاندن احکام جامانده مربوط به فرهنگیان کشور در لایحه بودجه 99 خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر اعتبارات طرح رتبه‌بندی فرهنگیان از لایحه بودجه سال 99 جامانده به طوری‌که دولت فعلاً هیچ مبلغی را برای اجرای آن در نظر نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تأکید بر اینکه تنگناهای اقتصادی و مشکلات مالی شرایط زندگی فرهنگیان را بسیار سخت کرده است عنوان کرد: اگر دولت بتواند همان احکامی را که مجلس برای فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش مصوب کرده اجرایی کند به طور یقین بسیاری از مشکلات موجود این حوزه برطرف می‌شود.

کوچکی‌نژاد جاماندن اعتبارات طرح رتبه‌بندی فرهنگیان، توجه کم دولت به مدارس شبانه‌روزی مناطق محروم و مسائل پرورشی را از جمله نقص‌های لایحه بودجه 99 خواند و تصریح کرد: دولت به جای افزایش اعتبارات این حوزه‌ها مجدداً بحث به‌کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزشی را که مجلس ممنوع کرده مدنظر قرار داده است.

معاون حقوقی ‌وزیر‌ آموزش و پرورش: طرح رتبه‌بندی فرهنگیان ‌آغاز شد/ پاداش فرهنگیان بازنشسته مهرماه پرداخت می‌شودعضو کمیسیون آموزش مجلس: دولت از ارائه لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان شانه خالی می‌کندکرمان| رئیس کمیسیون آموزش مجلس: نظام رتبه‌بندی فرهنگیان تا دو ماه آینده امکان‌پذیر نیست

وی با تأکید بر اینکه دولت قصد اجرای قوانین را ندارد از عزم و اهتمام مجلس برای ارتقاء سطح رفاه فرهنگیان سخن گفت و خاطرنشان کرد: مجلس تلاش دارد آن احکامی را که در سند بودجه سال 99 نیامده چه در حوزه پرداخت‌‌های فرهنگیان، پاداش پایان خدمت و نظایر آن پیش‌بینی کرده و برای آن‌ها سهمی مشخص از اعتبارات در نظر بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اختصاص معادل 2 هزار میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال 98 توسط مجلس برای اجرای طرح رتبه‌بندی کردن فرهنگیان را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: به اعتقاد بنده دولت هیچ علاقه و تمایلی برای اجرای طرح رتبه‌بندی ندارد در غیر این صورت اعتبارات آن را در بودجه 99 حتماً لحاظ می‌کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس مجبور کردن دولت برای ارائه یک طرح جهت اجرای طرح رتبه‌بندی کردن فرهنگیان را از اهداف مجلس و نمایندگان اعلام کرد و افزود: وقتی موضوع رتبه‌بندی مطرح می‌شود فقط نباید به مسائل اعتباری آن توجه داشت زیرا این طرح منزلت اجتماعی را برای فرهنگیان به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» که با حضور در ویراستی نوشت: «حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند متشکرم. این حرکت با فتوای محکم رهبرانقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.»

             

گفتنی است روز گذشته وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید. این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب