Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@02:34:26 GMT

جشن قهرمانی یا جشن کور کردن ذوق جوانان؟!

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۲۴۹۳

جشن قهرمانی یا جشن کور کردن ذوق جوانان؟!

لیگ‌های مختلفی در فوتبال مازندران هرساله برگزار می‌شود و تیم‌های زیادی از شهرهای مختلف درگیر این هیجانات و شور فوتبالی هستند اما بی‌نظمی‌ها و عدم حرفه‌ا‌ی‌گری، کیفیت برگزاری این لیگ‌ها را پایین آورده است.

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| اینکه در برگزاری لیگ‌های مختلف در تمامی سطوح فوتبالی جزو ۱۰ استان اول کشور هستیم شکی نیست اما اینجا کسی به فکر کیفیت کار نیست، ضعف مدیریت مشهود است و بلد نیستیم همانند شروع پر سر و صدا، پایانی خوشی را به ثبت برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ‌های مختلفی در فوتبال مازندران هر ساله برگزار می‌شود و تیم‌های زیادی از شهرهای مختلف درگیر این هیجانات و شور فوتبالی هستند اما بی‌نظمی‌ها و عدم حرفه‌ای‌گری، کیفیت برگزاری این لیگ‌ها را پایین آورده است.

هزینه‌های سنگین و پرداختی‌های ورودی این لیگ‌ها شاید هیأت فوتبال را ثروتمندترین هیأت در بین هیأت‌های ورزشی کرده اما آیا این دریافتی‌ها به‌درستی در امر فوتبال و پیشرفت آن و لیگ‌های‌مان صرف می‌شود یا خیر؟! این سؤال مبهمی است که سال‌ها بی‌جواب مانده است.

حداقل انتظار تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ‌ها که ورودی‌های سنگینی را برای شرکت در این مسابقات خرج کرده‌اند این باشد که با وجود بی‌کیفیت بودن لیگ‌ها، جشن‌های قهرمانی با شکوهی که هزینه چندانی هم ندارد، برگزار شود تا انگیزه و روحیه‌ای برای جوانانی باشد که یک فصل سخت را پشت سر می‌گذارند.

اما همیشه کیفیت فدای کمیت می‌شود و فقط دل‌مان خوش است که لیگ برگزار می‌کنیم و آمار تعداد بازی‌های برگزار شده را به رخ همگان می‌کشیم اما در کیفیت برگزاری، چیزی مشخص نیست.

هر ساله معضل عدم برگزاری جشن قهرمانی سوژه و نقد تیم‌هاست و این مشکل بزرگ اهمیت چندانی برای مسؤولان مربوطه ندارد و اصلاً قرار نیست در این زمینه اقدامی کنند، صدای مسؤولان تیم‌ها هم نباید در بیاید! در آمدن صدای آنها با محرومیت مساوی است.

لیگ پایان می‌یابد و قهرمان مشخص می‌شود اما تیم قهرمان باید یکی دو هفته‌ای صبر کند تا عزیزان مسؤول با کاپ و حکم قهرمانی و مدال‌ها خدمت برسند! شاید هم بگویند خودتان این‌ها را بگیرید و بعداً با شما حساب می‌کنیم! این مسخره‌ترین مکالمه‌ای‌است که واقعیت دارد و باید اعتراف کنیم بی‌تفاوت‌ترین نوع بی‌کفایتی را در این موضوع شاهد هستیم و کسی نیست در این موضوع مهم ورود کند، کاری به بزرگسالان نداریم اما مگر می‌شود کلی نوجوان و جوان بعد یک فصل سخت، قهرمان شوند و شادی قهرمانی‌شان را به یکی دو هفته بعد موکول کنند!؟ این یک فاجعه است!

اگر کمی به دلایل نابودی فوتبال در شهرهای مختلف استان بنگریم با همین یک موضوع ساده، می شود علتش را یافت، وقتی انگیزه جوانان‌مان اینگونه کور می‌شود چه انتظاری می‌شود داشت که در فوتبال‌مان پیشرفت کنیم‌ و ستاره‌های‌مان فراری نشوند؟!

امسال هم این اتفاق تلخ تکرار شد و در حالی که نماینده چمستان قهرمان استان شد هیچ مسؤولی در دیدار پایانی حضور نیافت تا اوج بی‌احترامی به این آینده‌سازان صورت گیرد.

هیچ مقام مسؤول و یا نماینده‌ای از هیأت فوتبال استان به محل برگزاری آخرین بازی تیم قهرمان نرفت و تیم ملی‌پوشان چمستان بدون آنکه پس از یک فصل سخت، احترامی ببیند به خانه‌های خود رفتند!

این بی‌احترامی هیچ‌وقت از ذهن تیم قهرمان نخواهد رفت و کاش هیأت فوتبال مازندران برای قدردانی از تیمی که مسابقات رسمی‌اش را با قهرمانی گذرانده، برنامه‌ای معمولی تدارک می‌دید و خستگی را بر جسم و دل‌شان باقی نمی‌گذاشت.

شاید هزینه برپایی یک جشن قهرمانی شکیل، یک‌هزارم مبالغ دریافتی هیأت فوتبال از درآمد لیگ‌هایش نباشد ولی دلیل اینکه هیأت فوتبالی‌ها نمی‌خواهند لیگِ باکیفیتی داشته باشند و با کیفیت هم تمامش کنند را نمی‌دانیم.

به تصویر زیر به دقت نگاه کنید! خرجی ندارد، فقط کمی همت می‌خواهد که ما نداریم.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: جشن قهرمانی مازندران فوتبال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088727

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور