Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@17:03:21 GMT

سال 2019، «سال سیاه» برای ملکه انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۲۵۷۵

سال 2019، «سال سیاه» برای ملکه انگلیس

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، ملکه انگلیس روز چهارشنبه آینده در حالی کریسمس را به انگلیسی ها تبریک خواهد گفت که سال 2019 میلادی یکی از دشوارترین سال های دوران سلطنت طولانی او بوده است.

ملکه 93 ساله انگلیس در 12 ماه گذشته با دشواری های زیادی روبرو بود. از جمله این مشکلات می توان به هشدار پلیس به شاهزاده فیلیپ، همسر 98 ساله الیزابت دوم به دلیل تصادف رانندگی، علنی شدن اختلاف شاهزاده ویلیام با شاهزاده هری و رسوایی شاهزاده اندرو، پسر دوم ملکه به دلیل ارتباط با «جفری اپستاین» میلیاردر آمریکایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکه انگلیس پیش از این سال 1992 میلادی را «سال وحشتناک» خوانده بود. در آن سال سه فرزند ملکه از جمله شاهزاده چارلز، ولیعهد انگلیس از شریک زندگی خود جدا شدند. اعضای خانواده سلطنتی انگلیس همچنین در آن سال شاهد وقوع آتش سوزی در قلعه وینزر بودند. در این آتش سوزی به اقامتگاه الیزابت خسارت زیادی وارد شد.

اکنون بسیاری از صاحب نظران بر این باور هستند که سال 2019 می تواند «دومین سال وحشتناک» یا «سال سیاه» برای ملکه انگلیس نام بگیرد.

«پنی جونور» شرح حال نویس خاندان سلطنتی در این مورد می گوید: «واضح است که او [ملکه] بار دیگر از آن عبارت [سال وحشتناک] استفاده نخواهد کرد اما حدس می زنم که از برخی جنبه ها سال جاری بدتر از آن سال بوده است.»

شاهزاده فیلیپ که از سال 1947 تاکنون شریک زندگی الیزابت دوم است، در ماه ژانویه سال جاری میلادی در جریان یک تصادف رانندگی در نزدیکی یکی از املاک خاندان سلطنتی مجروح شد. هرچند جراحت فیلیپ جدی نبود اما این حادثه باعث شد که همسر ملکه از پلیس به دلیل رانندگی بدون بستن کمربند ایمنی اخطار بگیرد.

شاهزاده فیلیپ به دنبال این حادثه رانندگی تصمیم گرفت که گواهینامه رانندگی خود را به پلیس راهنمایی و رانندگی پس بدهد.

از سوی دیگر هری، نوه ملکه در سال جاری میلادی بدون ارائه جزئیات اعلام کرد که با شاهزاده ویلیام، برادر بزرگ تر خود اختلاف پیدا کرده است. موضع گیری رسانه ها علیه «مگان مارکل» همسر شاهزاده هری نیز باعث شد تا این زوج تصمیم به شکایت از چند روزنامه بگیرند.

تصمیم «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس مبنی بر تعلیق پارلمان در ماه سپتامبر نیز باعث شد تا پای ملکه به یک مناقشه سیاسی و حقوقی باز شود. الیزابت دوم براساس توصیه بوریس جانسون با تعلیق پارلمان موافقت کرده بود. این در حالی است که این تصمیم در نهایت از سوی دیوان عالی «غیرقانونی» تشخیص داده شد.

با این حال رسوایی ارتباط شاهزاده اندرو، دومین پسر ملکه با جفری اپستاین بدون شک سخت ترین روزهای سال 2019 را برای ملکه انگلیس رقم زد. شاهزاده اندرو متهم شد که با واسطه گری جفری اپستاین با یک دختر نوجوان 17 ساله ارتباط جنسی داشته است.

مصاحبه ماه نوامبر شاهزاده اندرو با «بی بی سی» که قرار بود به بهبود وجهه پسر ملکه کمک کند از سوی رسانه ها یک «فاجعه» لقب گرفت. شاهزاده اندرو به دنبال این مصاحبه مجبور به کناره گیری از وظایف سلطنتی خود شد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انگلیس انگلیسی ملکه انگلیس قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • اتفاقی که بعد از نوشیدن هر روز چای در بدن می‌افتد
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی