Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بیژن سلیمان پور معاون استاندار قم ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم با حضور مدیران اجرایی استان برگزار شد،گفت: در ۱۹ دی سال گذشته و در جریان دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری ایشان از تغییر ساختار اجتماعی در قم نگران بودند لذا قرارگاه ۱۹ دی با محوریت تولیت حرم حضرت معصومه (س) در قم تشکیل‌شد که در این راستا اقدام‌های پژوهشی و عملیاتی متعددی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمان پور از اجرایی شدن سند راهبردی تحول اجتماعی قم در سال ۹۹ خبر داد و افزود: کاهش طلاق و افزایش تحکیم بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های حاشیه‌نشینی، کنترل و کاهش مفاسد اخلاقی، کاهش خشونت و همچنین کاهش تصادف‌ها و ارتقای فرهنگ ترافیکی استان برنامه‌های عملیاتی این سند تا افق سال ۱۴۰۰ است.

معاون استاندار قم با اشاره به برگزاری انتخابات در دوم اسفندماه تصریح کرد: ستاد انتخابات استان قم از اردیبهشت‌ماه امسال کار خود را آغاز کرده و تا امروز ۴۰ جلسه با ۲۵۰ مصوبه تشکیل‌شده و تدابیر لازم در بخش‌های مختلف اجرایی، فنی و آموزشی اتخاذ نموده است.

سلیمان پور به تدابیر اتخاذ شده در استان بعد از افزایش قیمت بنزین اشاره و بیان کرد: در اعتراض‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین در کشور، کوچک‌ترین اتفاقی که منجر به آسیب مادی و معنوی به شهروندان در استان قم باشد شکل نگرفت که این نشان از وفاداری مردم قم به انقلاب اسلامی است.

او افزود: بی‌طرفی دستگاه‌های اجرایی استان موجب افزایش مشارکت مردم و افزایش اعتماد عمومی به مسئولان اجرایی انتخابات می‌شود.

معاون استاندار قم به شرایط قم بعد از افزایش نرخ بنزین اشاره و گفت: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان در آن ایام، اقدام‌های بسیار مؤثری انجام دادند و کاری بسیار عظیم، شبانه‌روزی و هوشمندانه را به ثمر رساندند.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم وحدت، یکپارچگی و هماهنگی کامل میان اعضای شورای تأمین استان وجود دارد که این موجب شد تا اقدام‌های این شورا پس از افزایش نرخ بنزین، بسیار مؤثر باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون استاندار قم تحول اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • با گذشت دو سال از ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی خبری از اجرایی شدنشان نیست
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود