Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@05:33:30 GMT

اسرار خانه سوفیا لورن+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۲۸۲۹

اسرار خانه سوفیا لورن+تصاویر

آفتاب‌‌نیوز :

سوفیا لورن همراه خانواده‌اش در سال ۱۹۸۷ به جزیره ویلیامز در جنوب فلوریدا نقل مکان کرد و با کمک تد فاین، طراح داخلی، در آنجا خانه‌ای ساخت. در همان سال مجله با او درباره همین موضوع و خانه رویایی‌اش گفت‌وگو کرد و تصاویری از دکوراسیون داخلی آن منتشر شد. این مجله نوشته بود که با وجود این هنرپیشه در پس‌زمینه عکس‌ها هنر و دکور خانه دیگر به چشم نمی‌آید، چراکه زیبایی‌اش همه را مجذوب خود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوفیا لورن به دکور خانه اهمیت می‌داد و معتقد بود که خانه باید احساسات اعضای آن را انعکاس دهد و هویت داشته باشد. هنگام چیدمان خانه رویایی‌اش در این جزیره به مجله Architectural Digest با خنده گفته بود زیاد جابه‌جا می‌شود و درواقع نمی‌داند که خانه‌اش کجاست. او عقیده داشت خانه‌اش باید شبیه مکانی باشد که در ژنو زندگی می‌کردند، چراکه فرزندانش آنجا متولد شدند و به مدرسه می‌رفتند. سوفیا دلش می‌خواست این خانه هم شبیه آن فضا باشد و از این‌که تد فاین طراح خانه‌اش است خوشحال بود و می‌گفت تد می‌داند چه چیزی در ذهن می‌پروراند.

سوفیا لورن جزو آن دسته از افرادی بود که حریم خصوصی و خانواده برایشان در اولویت است. او به مجله گفته بود داشتن خانواده شانس بزرگی برایش است و وقتی که مشغول به کار نیست ترجیح می‌دهد اوقات فراغت خود را در کنار آنها سپری کند و رهایی از تنش بعد از کار با هیچ چیزی غیر از گذراندن وقت با خانواده‌اش امکان‌پذیر نیست. لورن همچنین گفته بود در این جزیره کارهایی را که دوست دارد انجام می‌دهد و قایقرانی و شنا و حمام آفتاب به او آرامش می‌دهد. او عاشق آب بود و تنیس هم بازی می‌کرد ولی این کار را معمولا صبح زود انجام می‌داد که کسی نتواند او را ببیند.

قدم‌زدن در تفرجگاه جدید جزیره ویلیامز و پوشش گیاهی نیمه‌گرمسیری آن، برای لورن تجربه متفاوتی بود از آنچه در ژنو داشت. طبق گفته‌های لورن، وسایل و مبلمانش را از اروپا خریده و تمام وسایل اتاق‌خواب اصلی از فرانسه و ایتالیا خریداری شده است و تقریبا تمام وسایلش ساخته دست هنرمندان اروپایی است.

سوفیا لورن گفته بود: من اروپایی هستم. من ناپولیایی هستم، اما در آمریکا زندگی می‌کنم و نمی‌خواهم آشپزخانه‌ام به سبک آمریکایی باشد. این حرفم به این معنی نیست که وقت زیادی صرف پخت‌وپز می‌کنم ولی می‌خواهم غذاهای مخصوصی بپزم که مرا به یاد جنوب ایتالیا می‌اندازد.

نظم و انضباط محور اصلی زندگی سوفیا لورن بود و هر جایی که زندگی می‌کرد این نظم به چشم می‌آمد. لورن گفته بود: صبح زود بیدار می‌شوم و تا ساعت ۱۰ اکثر کارهای روزمره‌ام را انجام می‌دهم. البته وقتی فیلمبرداری دارم کار در طول روز ادامه می‌یابد و من هر شب به این فکر می‌کنم که انرژی روز بعد را چگونه به دست بیاورم. دوستانم فکر می‌کنند من یک قدرت جادویی دارم اما من فقط برای بازی در نقش جدید هیجان دارم.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سوفیا لورن بازیگران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم پشت تریبون ایستاد و گفت: ما سال ۱۴۰۱ یادبود مرحوم گل اقا را داشتیم و این پیشنهاد مطرح شد جشنواره محلی مربوط به ایشان ملی شود تا خدماتی به حوزه طنز ارائه شود. دنیای طنز فومنی معتقد و منتقد است و طنز امروز باید به این دنیا برسد. من به عنوان مخاطب گل آقا به خاطر می‌آورم که این مجله تا چه حد مورد اقبال مردم بود. اینطور نبود که یک مجله ساده باشد بلکه گل آقا صراحت عمومی داشت. طنز کارکرد عمومی دارد و مردم با آن همراه هستند.

مهدی‌پور با اشاره به نقدهای وزیر نسبت به وضعیت طنز و طنزنویسی گفت: ما در جریان کمبودها و کاستی‌های این حوزه هستیم و وقتی این رویداد رشد قابل توجهی داشته و در دو سال آثار رسیده رشد بیش از دو برابری داشته است، این بیانگر توجه ویژه به این حوزه است که البته باید بیشتر هم شود.

مهدی‌پور در پایان سخنانش گفت: ما تلاش می‌کنیم نخبگان این حوزه تقویت شوند و بتوانند کارهای انتقال تجربه را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای اسرار گورهای تاریخی (+عکس)
  • اسرار مخفی گورهای تاریخی افشا شدند
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت