Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل استانداری همدان با بیان اینکه دانشگاه دی هشت یکی از یادگاران با ارزش وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی گسترش، مجوز راه اندازی دانشگاه دی هشت صادر شد. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سال گذشته برای دانشگاه دی هشت ردیف مستقل در نظر گرفته شد اما بر اساس مصالحی مقرر شد این ردیف حذف و بودجه های ذیل دانشگاه برای آن پیش بینی شود تا پس از دایر شدن این دانشگاه، ردیف بودجه آن مستقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: شرایط خوبی در همدان برای استقرار دانشگاه دی هشت وجود دارد چرا که این استان از نظر گردشگری و علمی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید به سرعت ساختمانی برای این دانشگاه برای هویت بخشی به آن تعریف شود گفت: زمینی در محل مناسب برای دانشگاه دی هشت پیش بینی شود و یک ردیف عمرانی برای ساخت آن اختصاص یابد.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه بین­ المللی دی هشت استانداری همدان سید سعید شاهرخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری استانداری همدان وزارت علوم تحقیقات و فناوری استانداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی

دریافت 12 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز دوشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

کد خبر 6091970

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم