Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدمهدی سلطانی و علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه ۳۰ آذر جانشین «حکایت‌های کمال» می‌شود. تاریخ انتشار: 10:30 - 28 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۳۵۶

بنا بر گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مراسم افتتاحیه سریال تلویزیونی «از سرنوشت» شب گذشته با حضور تمامی بازیگران این سریال و در دکوری یلدایی در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده گزارش تصویری مراسم افتتاحیه سریال «از سرنوشت» اینجا کلیک کنید

سریال «از سرنوشت» اثری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسر‌بچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آن‌ها که آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت اتفاقات این سریال می‌شود.

محوریت سریال «از سرنوشت» امیدبخشی و تلاش است

حبیب دهقان نسب بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون فصل دوم سریال «از سرنوشت» گفت: فیلم‌برداری فصل دوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان که از خردادماه آغاز شده بود به پایان رسیده است و این سریال پنجاه‌قسمتی که در سه فصل آماده خواهد شد از شب یلدا بر روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

وی در همین راستا ادامه داد: سریال «از سرنوشت» قصه زندگی دو کودک از سن کم تا جوانی است که زندگی آن‌ها در پرورشگاه را روایت می‌کند، محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزو‌ها است.

بنا بر این گزارش در سریال «از سرنوشت» پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، علیرضا استادی، دارا حیایی، راستین عزیزپور، کیسان دیباج، امیررضا فرامرزی، میترا رفیع، مهرداد فلاحتگر، حبیب دهقان‌نسب، حسین پاکدل و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

فراز و نشیب های دو کودک پرورشگاهی در «از سرنوشت»

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون سریال «از سرنوشت» و نقش خود در این سریال اظهار کرد: سریال «از سرنوشت»  با محوریت داستان زندگی دو کودک پرورشگاهی از دوران کودکی تا نوجوانی و فراز و نشیب‌های زندگی آن‌ها است.

وی در همین راستا افزود: بازی من در سریال «از سرنوشت» نقطه مقابل شخصیت پری‌سیما در سریال «ستایش۳» است و هر آنچه در پری‌سیما بدی می‌بینیم در این سریال خوبی و مهربانی از نقشم دیده می‌شود و بسیار خوشحالم از اینکه دو کاراکتر مختلف با گریم‌های متفاوت را در فاصله زمانی کم برای پخش از تلویزیون دارم.

وی درباره دیگر بازیگران حاضر در سریال «از سرنوشت» خاطرنشان کرد: در سریال «از سرنوشت» در کنار عزیزانی همچون مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی، علیرضا استادی، مریم کاظمی، علیرضا آرا، بهزاد داوری، سارا والیانی، دارا حیایی، فاطیما بهارمست، کیسان دیباج، مرضیه موسوی، امیررضا فرامرزی، راستین عزیزپور و … به ایفای نقش پرداخته‌ام.

بازیگران کودک سریال «از سرنوشت» 

راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آن‌ها را در سنین جوانی بازی می‌کنند.


به فصل بعدی این مجموعه بازیگرانی، چون علیرضا آراء، شبنم فرشادجو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، فریبا نادری، مهدی صالحی و ... اضافه خواهند شد.

«از سرنوشت» در ۶۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی و روح‌ا... صدیق نگاشته شده و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود. پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید شبکه سه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد