Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله تألهی که در تاریخ ۸ مهر ۹۸ برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در همدان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به برخاستن عرفای بزرگ از منطقه همدان، مرحوم آیت الله تألهی را در ادامه این سلسله عرفا و از گوهرهای ناشناخته برشمردند و با اشاره به استمرار این روحیه و رشحات عرفانی در جوانان رزمنده همدان همچون شهید چیت‌سازیان، گفتند: در دوران دفاع مقدس، جوانان حزب‌اللهی و عاشق جبهه با مرحوم آیت الله تألهی مأنوس بودند و این از جمله امتیازات آن عالم بزرگوار بود که جوانان از ارتباط با ایشان بهره‌مند و منور می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به حضور پرشمار عناصر جوان فرهنگی در سراسر کشور، دست‌اندرکاران این کنگره را به ترویج ذخایر معنوی بزرگان همچون آثار، دروس و نصایح اخلاقی آیت الله تألهی برای تربیت جوانان در صراط مستقیم توصیه کردند و افزودند: تجلیل از این بزرگواران تجلیل از دین، اخلاق، عرفان، معنویت و معارف حقیقی الهی است که این کار برای کشور ما لازم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه ازجمله دیدار‌های سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به‌طور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید