Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت : در راستای جلوگیری از تعطیلی دو کارخانه فعال در این شهرستان ، یک هزار و ۴۵۲ کارگر به چرخه تولید بازگشتند.  حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت  گفت:  دستگاه قضایی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و در جهت رونق تولید، از فعالان بخش اقتصادی و تولید کنندگان حمایت حقوقی و قضایی خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد چرخ تولید متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان جیرفت در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته حمایت حقوقی و قضائی از رونق تولید اظهار کرد: این کمیته با هدف حمایت قضایی از فعالان اقتصادی در راستای رونق تولید و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظورجلوگیری از تشکیل پرونده در دستگاه قضایی و کاهش ورودی‌ها تشکیل شده است.
سلامی بیان کرد: در همین راستا طی چند روز گذشته با برگزاری جلسات با مدیرعامل یکی از کارخانه‌های تولید رب گوجه فرنگی در جنوب استان و دعوت از مسئولان بانکی، به مشکلات این واحد رسیدگی و از تعطیلی و بیکار شدن ۱۵۲ نفر کارگر و سرپرست خانواده شاغل در این کارخانه جلوگیری نموده ایم.

وی در تشریح پرونده دیگری در این رابطه اظهار داشت: پس از کسب گزارشی از سوی سازمان صمت جنوب استان کرمان مبنی بر اینکه تنها کارخانه و واحد صنعتی فعال در زمینه فراوری زیتون در جنوب استان کرمان در حال تعطیلی است، بلافاصله دادستانی به موضوع ورود کرد.

دادستان جیرفت گفت: جلسات فوق العاده و خارج از نوبت در این خصوص برگزار و مسئولان این واحد صنعتی به همراه مسئولان بانکی و اجرایی مسائل مربوطه خود را مطرح کردند و در نهایت از تعطیلی این کارخانه که یک هزار و ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن مشغول به کار هستند جلوگیری بعمل آمد. لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GVj برچسب ها: جیرفت ، کارگر ، سلامی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: جیرفت کارگر سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

رئیس‌جمهور همزمان با روز کارگر از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 749319

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود