Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملامحمدی‌زاده گفت: شمار نهایی داوطلبان ثبت‌نامی مجلس از ارومیه ۱۶۳ نفر بوده که ۶ نفر از آنان انصراف خود را اعلام کردند و ۱۵۰ نفر توسط هیئت‌های اجرایی مورد تأیید قرار گرفت.

«علیرضا ملامحمدی‌زاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: شمار نهایی داوطلبان ثبت‌نامی مجلس از ارومیه ۱۶۳ نفر بوده که ۶ نفر از آنان انصراف خود را اعلام کردند و ۱۵۰ نفر توسط هیئت‌های اجرایی مورد تأیید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ارومیه با بیان اینکه صلاحیت ۹۲ درصد از نامزدهای انتخابات مجلس در ارومیه تایید شد، افزود: هفت نفر نیز رد صلاحیت شدند.

این مقام مسوول گفت: هیئت‌های اجرایی وضعیت تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان را در سامانه وارد کرده و نتیجه را به خود داوطلبان اعلام می‌کنند.

فرماندار ارومیه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: داوطلبانی که به رد صلاحیت خود اعتراض داشته از دیروز چهارشنبه ۲۷ آذر می‌توانند اعتراض خود را طرح کرده و از طریق هیئت نظارت پیگیری کنند.

ملامحمدی‌زاده خاطر نشان کرد: در این راستا نیز هیئت نظارت در بررسی اولیه شکایت‌ها ۱۰ روز فرصت دارد تا درباره صلاحیت تمامی داوطلبان اعم از تأیید صلاحیت‌شدگان یا آنان‌که صلاحیت‌شان در هیئت‌های اجرایی تأیید نشده‌اند، اظهارنظر کند.

فرماندار ارومیه در پایان سخنان خود عنوان کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت شأن درهیئت های اجرایی احراز نشده، ۴ روز فرصت دارند شکایت خود را به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان‌ها اعلام کرده و پیگیر شوند.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بارندگی و سیلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد وحدت حوزه و دانشگاه کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طرح ملی فهما نمایندگان مجلس انتخابات مجلس ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد