Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الامینی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰ حزب ملی در کشور وجود دارد، گفت: به دنبال هم گرایی احزاب برای مطالبه گری در خصوص مشکلات هر منطقه ای هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عبدالحسین روح الامینی» شامگاه (۲۷ آذر) در نشست دانشجویی در جمع دانشجویان دانشگاه بیرجند با اشاره به ادعای برخی از سیاسیون اصلاح طلب از جمله عباس عبدی در مورد استیضاح رئیس جمهوری، گفت: این فرد مواضعی را می گیرد که چند سال قبل درست عکس آن را می گرفت و این به هم پاشیدگی ها نشان از فقدان کار حزبی در کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری و هیات دولت باید بمانند و مشکلات را برطرف کنند، اظهارداشت: سرکار بودن دولت حتی خسته و ناتوان، بهتر از کنار رفتن است، چراکه دشمن به دنبال ایجاد فضایی مانند آنچه امروز در عراق رخ داده، برای کشور ما است.

 

رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به اینکه مجلس فعلی به هیچ عنوان کارآمد نبود و نمره قبولی نمی گیرد، گفت: یک مجلس منفعل همواره دچار افراط و تفریط می شود و در چنین شرایطی به دنبال استیضاح است.

 

روح الامینی با اشاره به لزوم راه اندازی مجدد جهادسازندگی و ورود مردم به عرصه خدمت رسانی برای آبادانی کشور، افزود: آنچه امروز در قالب اردوهای جهادی از سوی دانشجویان در مناطق محرومان مشاهده می شود، نمونه ای از کارهای جهادسازندگی اوایل انقلاب است که به نظر می رسد باید در کشور فراگیر شود.

 

وی به دانشجویان توصیح کرد که به جای هضم شدن در جریانات سیاسی و منفعل بودن، به دنبال ایجاد راهکارهایی برای حل مشکلات کشور باشند.

 

رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه جریان دانشجویی در سالهای اخیر دچار انفعال شده است، افزود: کشور زمانی فعال است که جریان دانشجویی به طور کامل برای دفاع از حق مردم وارد عرصه های مختلف شود، مانند آنچه در دفاع مقدس دیدیم، امروز هم در عرصه های اقتصادی و فرهنگی کشور دچار عقب افتادگی هایی هستیم که جریان دانشجویی باید پررنگ تر در این عرصه عمل کند.

 

روح الامینی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب جریان دانشجویی باید ظرفیت های کشور را شکوفا کند، تصریح کرد: متاسفانه برخی ها در کشور بدشان نمی آید که جریان دانشجویی منفعل باشد.

 

مجلس پیش رو مدرس ها می خواهد

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آینده باید نمایندگانی شجاع و دلسوز همچون مدرس داشته باشد، اما متاسفانه اکنون این گونه نیست.

 

رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه نظام پارلمانی برای ایران بهتر از ریاستی است، چراکه دولت را پاسخگو می کند، و گرنه مسئولان ارباب وعده های می‌شوند و بعد از انتخابات پشت سر خودشان را هم نگاه نمی کنند، اظهار داشت: متاسفانه یکی دیگر از مشکلات کنونی کشور جابجایی متن با حاشیه است که وقت و توان نیروهای اجرایی را به هدر می دهد.

 

احزاب آفتاب پرست!

روح الامینی در پاسخ به یکی از دانشجویان در خصوص اینکه چرا برخی از سیاسیون در احزاب مختلف مانند آفتاب پرست ها هر سال رنگ عوض می کنند؟ گفت: چنانچه مانند مدرس ها وارد مجلس شوند که سیاست آنها عین دیانت آنها باشد، رنگ عوض نخواهند کرد.

 

وی در توضیح همین موضوع با تاکید بر اینکه نظام پارلمانی شفافیت بیشتری دارد، بیان کرد: برخی از مسسئولان از شفافیت می ترسند و این باعث کاهش فساد می شود.

 

وی با بیان اینکه عده ای سیاست برفکی را نمی خواهند، چون به نفع آنها نیست، گفت: چنانچه سیاست در اتاق شیشه ای باید جلوی بسیاری از فسادها گرفته میشود.

 

رئیس خانه احزاب ایران با تاکید بر اینکه جریان دانشجویی نیابت ژن های خوب و جریان های سیاسی نباشد، افزود: برخی تحرکات در کشور به دنبال ناامید کردن نسل جوان کشور است که این برای گام دوم یک خطر است.

 

روح الامینی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 80 حزب ملی در کشور وجود دارد، گفت: به دنبال هم گرایی احزاب برای مطالبه گری در خصوص مشکلات هر منطقه ای هستیم.

 

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد بارندگی و سیلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد وحدت حوزه و دانشگاه طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد حوزه علمیه رئیس خانه احزاب ایران عبدالحسین روح الامینی دانشگاه بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲ هشدار نارنجی و زرد با وقوع تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در اصفهان

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به صدور سطح نارنجی و زرد از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری همرفتی و محلی همراه با وزش تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در استان خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت پایدار تا اواسط فردا بر روی استان است.

وی ادامه داد: بر این اساس به تدریج با ورود سامانه ناپایدار بارشی از سمت غرب و جنوب، ناپایداری تا پایان هفته مورد انتظار است، از امروز تا فردا وضعیت جوی صاف، گاهی افزایش ابر و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از اواخر فردا تا پایان هفته شرایط ابرناکی، گاهی وزش تندباد لحظه‌ای و از روز چهارشنبه بارش باران و رعدوبرق به ویژه در غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود که به تدریج از بعدازظهر بیشتر نواحی استان را فراخواهد گرفت.

امینی درباره صدور هشدار سطح نارنجی با تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری همرفتی و محلی در استان، گفت: فعالیت این سامانه از اوایل روز پنجشنبه آغاز شده و تا اوایل وقت جمعه چهاردهم اردیبهشت با رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد بارش تگرگ همراه است.

وی اظهار کرد: طی این مدت تمام مناطق استان به ویژه اصفهان، بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، خوروبیابانک، فریدن (داران)، دهاقان، دهق، فریدونشهر، گلپایگان، شاهین‌شهر و میمه، نائین، نطنز، اسلام‌آباد موگویی و اردستان، تحت تأثیر این سامانه است.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: احتمال جاری شدن رواناب و اختلال در تردد، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی از مخاطرات این سامانه است.

امینی ادامه داد: احتیاط در سفرهای برون شهری، نداشتن توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، خودداری از عبور یا توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و تمهیدات لازم جهت حفظ صنعت کشاورزی، توصیه می‌شود.

وی درباره صدور هشدار زرد با فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری همرفتی از ظهر روز چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه هفته جاری در استان، تصریح کرد: این سامانه با رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد بارش تگرگ همراه است.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: فعالیت سامانه مذکور طی روز چهارشنبه در مناطق غرب و جنوب استان به ویژه شهرستان‌های بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، فریدن (داران)، دهاقان، شهرضا، فریدونشهر و گلپایگان مورد انتظار است.

امینی با بیان اینکه شدت ناپایداری‌ها طی روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت، پیش‌بینی شده است، گفت: در این مدت تمام مناطق استان به ویژه آران و بیدگل، اردستان، اسلام‌آباد موگویی، انارک، بادرود، بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، چوپانان، خوانسار، خوروبیابانک، فریدن (داران)، دهاقان، دهق، زواره، شهرضا، فریدونشهر، کاشان، کبوترآباد، کوهپایه، گلپایگان، لنجان (زرین‌شهر)، مبارکه، مهاباد، مورچه خورت، شاهین‌شهر و میمه، نائین، نجف‌آباد، نطنز، ورزنه تحت تأثیر این سامانه است.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت اینده در بیشتر مناطق دو تا سه درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به درجه ۲۸ سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان‌ خاطرنشان کرد: مهاباد با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 749144

دیگر خبرها

  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • صدور ۲ هشدار نارنجی و زرد با وقوع تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در اصفهان
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود