Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، هم اکنون، به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکرشده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآن‌ها به‌روال عادی درجریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۱۳ تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

 

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳  تا۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۷ آذر الی شنبه ۳۰ آذر ماه ۹۸،

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۷ تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۸/۰۹/۳۰ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع  است.

تبصره-تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:

- محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۰۹/۲۹ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۰۹/۲۹ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳.۲-محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۷ و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ ۹۸/۰۹/۲۸ و ۹۸/۰۹/۲۹ از محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان- اولنگ - شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۳- محور قدیم خرم آباد-پل دختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴-محورشهداد – اندوهجرد، واقع دراستانکرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵-محورشهداد –نهبندان، واقع دراستانکرمان، از مورخ ۲۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۶-محورسی سخت –پادنا، واقع دراستان کهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۷-محور وازک-بلده، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۸-محورگنجنامه - توسرکان، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۹-محورسروآباد-پاوه، واقع دراستان کردستان، از مورخ ۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۰-محور پونل -خلخال، واقع دراستان گیلان و اردبیل، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۱-محور فسا -استهبان، واقع دراستان فارس، از مورخ ۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود  است.

۱۲-محور گناوه – شیف، واقع در استان بوشهر، از مورخ ۲۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۳-محور بستک – جناح و لامرد، واقع در استان هرمزگان، از مورخ ۲۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۴-محور بستک – بندر عباس، واقع در استان هرمزگان، از مورخ ۲۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۵-محور دبیران – سه راهی جهرم، واقع در استان فارس، از مورخ ۲۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۶-محور خمیر – لنگه، واقع در استان هرمزگان، از مورخ ۲۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود  است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وضعیت راه پلیس ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه بررسی چالش ها، برنامه‌ها ومسائل ومشکلات حوزه راهداری و حمل ونقل شهرستان ارومیه ضمن تبریک هفته ایمنی حمل ونقل افزود: بمناسبت این روز برنامه‌های متنوعی از جمله طرح ارتقای ایمنی موتور سواران و آموزش راکبین موتور سوار و توزیع کلاه ایمنی بین آنها و طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی با هدف افزایش حساسیت‌ها و حس مسئولیت برای حفظ ایمنی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی متولی ۲ امربسیار مهم، ایمنی جاده، راهداری و نگهداری راه‌های شریانی وغیر شریانی به عنوان یک دستگاه خدمات رسان و حمل و نقل جاده‌ای است، تصریح کرد: وجود ۵ پایانه مرزی رسمی و یک سایت مرزی ظرفیت و پتانسیل مهمی برای استان بوده و این اداره کل راهداری تمام ظرفیت خود را در جهت بهره مندی از ان بکار گرفته است. 

دست نشان با اشاره به اینکه در سال جدید تلاش خواهد شد در حوزه ایمنی راه‌ها به مرکز استان توجه و نگاه ویژه‌ای شود، خاطر نشان کرد: هزار میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست محترک جمهوری به آذربایجان غرب برای بهسازی و احداث ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی استان در ظرف ۳سال تخصیص داده شده است که ۱۶۷میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه در هر سال، ۱۲۶میلیارد تومان نیز سهم وزارت راه و شهرسازی در هر سال و ۱۲۰میلیارد تومان نیزسالانه سهم اعتبارات استانی است.

وی با اشاره به اینکه از ۳۵۰کیلومتر مصوب سفر ریاست جمهوری برای آسفالت راه‌های روستایی استان تا دهه فجر سال گذشته ۲۷۴کیلومتر آسفالت ریزی و به بهره برداری رسیده که ۷۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: سهم ارومیه از این عملیات، آسفالت ریزی بطول ۴۵کیلومتر است که طبق آمار از ۱۴ پروژه مصوب برای آسفالت راه روستایی ارومیه تاکنون۱۲پروژه بطور کامل به اتمام رسیده است.

دست نشان اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی مصوب شد طی ۳سال ۵۵۰ کیلومتر راه شریانی و غیر شریانی روکش آسفالت انجام شود که تا دهه فجر سال گذشته ۳۹۹ کیلومتر روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۷۳ انجام شده و از این میزان سهم جاده‌های شهرستان ارومیه ۵۹کیلومتر است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۲۰پروژه آسفالت ریزی به مساحت ۷۳کیلومتر برای سال ۱۴۰۳تعیین شده است، یاد آور شد: در ۹کیلومتر از محور راژان شهرستان ارومیه در صورت تامین آسفالت بزودی عملیات عمرانی آن شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات نصب نیوجرسی در محور ارومیه به قوشچی به اتمام رسیده و به زودی از گردنه قوشچی به سمت سلماس نیز آغاز می‌شود همچنین عملیات نصب گاردریل در حوزه شهید کلانتری نیز شروع شده است.

دست نشان با اشاره به اینکه ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی حوزه شهرستان ارومیه در سال گذشته خط کشی شده است، ادامه داد: در پایانه مرزی سرو و مقابل ساختمان ایکس ری مسائل و مشکلاتی از جمله مشکل برق به وجود داشت و علی رغم اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مسئولیتی درخصوص نداشت، اما مشکل برق این بخش نیز توسط این اداره کل برطرف شد.

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت