Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: خروج استان اردبیل از بن‌بست با ایجاد شهرک صنعتی مرزی حتمی است. ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین پیرموذن صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در اردبیل اظهار داشت: خروج استان اردبیل از بن‌بست با ایجاد شهرک صنعتی مرزی حتمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با تلاش شبانه روزی در یک ماه گذشته استان اردبیل به عنوان محل ایجاد شهرک صنعتی مشترک با کشور آذربایجان انتخاب شد.

صادرات با ایجاد شهرک صنعتی بین‌المللی در گیلان افزایش می‌یابدهنوز خبری از سوت قطار در شهرک صنعتی زنجان نیستشهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در پارس‌آباد مغان احداث می‌شود

 رئیس اتاق بازرگانی اردبیل تصریح کرد: با توجه به رقابت موجود برای ایجاد شهرک صنعتی مشترک با کشور آذربایجان در بین استان‌های مرزی، در نهایت استان اردبیل با تلاش‌های ویژه بهنام‌جو استاندار اردبیل توانست این امتیاز ویژه را به دست آورد.

 وی افزود: با ایجاد این شهرک صنعتی در مرز استان اردبیل و کشور آذربایجان، استان اردبیل از بن‌بست اقتصادی خارج شده و صادرات غیرنفتی کشور با تحول روبه‌رو می‌شود.

 رئیس اتاق بازرگانی اردبیل بیان کرد: به عنوان نماینده بخش خصوصی از استاندار اردبیل که در راستای کسب این امتیاز و ایجاد شهرک صنعتی مشترک تلاش‌های ویژه  انجام دادند قدردانی می‌کنم.

 پیرموذن با اشاره به دستور هفتاد و دومین جلسه شورای گفت‌وگو گفت: ابلاغ بخش‌نامه‌های جدید کمیته تسهیل ملی یکی از دستور جلسه‌ امروز است و من در این راستا انتطار دارم که حداقل در زمینه اجرای این بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که ابلاغ می‌شود به بهترین نحو عمل شود.

وی بیان کرد: در مورد تسهیل پرداختی‌های مربوط به تبصره 18 باید در سفر ریاست جمهوری به استان استفاده کرده و مصوبه‌هایی را در این رابزه به انجام برسانیم.

انتهای پیام/131/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار