Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت درخشان روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر و نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال از ارائه بیش از  ۷۵۰ مقاله علمی و پژوهشی از سوی اساتید این دانشگاه  خبرداد و اظهار کرد: این مقاله‌ها در همایش‌های مختلف ارائه و یا درمجله‌های علمی برتر کشور به چاپ رسیده است.

وی از تالیف و چاپ ۷۸ جلد کتاب علمی، پژوهشی در سال گذشته و امسال توسط  اساتید عضو هیات علمی  دانشگاه خبرداد و بیان کرد: با ایجاد رشته‌های دکترای تخصصی در این واحد زمینه برای تحقیق و پژوهش بیشتر اساتید و دانشجویان و نیز رشد علمی دانشگاه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشان با اشاره به برگزاری همایش ملی توسعه پایدار خلخال با محوریت گردشگری در تابستان سال جاری در این دانشگاه از برگزاری نخستین گردهمایی فارغ التحصیلان کارآفرین و برتر این دانشگاه در ۲۱ بهمن ماه امسال خبر داد .

او اظهار کرد:  برگزاری همایش ها وجشنواره های مختلف از جمله همایش بتن ، جشنواره کارآفرینی ، همایش رویکردهای نوین مدیریت، همایش توسعه خلخال با محوریت گردشگری، زهرگیری زنبور عسل و دهها جلسه علمی از جمله برنامه‌های پژوهشی دانشگاه در تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی می‌باشد.

 درخشان افزود: بدون تحقیق و پژوهش هر کاری منجر به شکست خواهد شد و بایستی پژوهش را به عنوان یک مبنا قرار دهیم.

در پایان این برنامه از پژوهشگران برتر و تلاشگران‌کار و تولید و دست‌اندرکاران شرکت‌های دانش بنیان خلخال تجلیل شد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اقتصاد مقاومتی توسعه پایدار دانشگاه آزاد اسلامی گردشگری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، مرکز تعاملات بین‌الملل علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی را برگزار می‌کند.

این رویداد برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست‌های این شرکت‌ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه‌بندی‌های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان