Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:09:11 GMT

نمایشگاه عکس عاشورایی در اردکان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۴۱۵۷

نمایشگاه عکس عاشورایی در اردکان افتتاح شد

محمدرضا تابش در این مراسم با بیان اینکه هنر و هنرمند با نگاه دقیق و اصلاحی، از متن جامعه خوبی‌ها و کژی‌ها را در دید عموم قرار می‌دهد گفت: هنرمندان با ارائه آثار خود که برگرفته از تراوش ذهنی و رخدادهای بیرونی است زمینه‌ای برای آرامش روحی و سمت دهی بهتر مسیر اجتماع را فراهم می‌سازد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی یکی از کارکردهای هنر را تربیت و آموزش انسان‌ها برشمرد و عنوان داشت: فرهنگ برگرفته از هنرهای والا و روح نواز، نقش ارزنده و سازنده‌ای در تعدیل مناسبات گاها خشن اجتماعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: خوشحالم بستر بروز استعداد و قابلیت‌ها و ذوق هنری دختران خوب همشهریم با افتتاح این آموزشگاه و نمایشگاه نیز فراهم می‌گردد و به هنرمندان جوان همشهریم می‌بالم و به آثارخلق شده توسط انها به دیده تحسین می‌نگرم و حمایت همه جانبه از آنها را وظیفه خویش می دانم.

تابش با قدردانی از زحمات هنرمندان شهرستان اردکان گفت: فرهنگ و هنر و اندیشه همزاد مردمان شریف اردکان است و گسترش فعالیت‌های هنری می‌تواند بر غنای فرهنگ متعالی این دیار بیفزاید.

همچنین به گفته سیدحسین میرحسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان، آموزشگاه هنرهای تجسمی نگارخاتون اردکان در زمینه‌های مختلف از جمله انیمیشن، گرافیک، طراحی، عکاسی، نقاشی با روانشناسی کودک و ... با پذیرش هنرجو و گسترش فعالیت‌ها به زودی به اولین هنرستان غیرانتفاعی شهرستان تبدیل خواهد شد و در حال حاضر نیز از بین بیش از ۱۰۰۰ عکس مرتبط با محرم؛ تصاویر منتخبان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد. 

برچسب‌ها اردکان فرهنگی یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردکان فرهنگی یزد اردکان فرهنگی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر