Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی دروازه‌بان‌های تیم المپیک می‌گوید برگزاری تمرینات این تیم در روزهای پایانی بدون حضور دروازه‌بان پیش از این مشخص بوده و اتفاق غیر منتظره‌ای به شمار نمی‌رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد حبیبی مربی دروازه‌بان‌های تیم المپیک می‌گوید برگزاری تمرینات این تیم در روزهای پایانی بدون حضور دروازه‌بان پیش از این مشخص بوده و اتفاق غیر منتظره‌ای به شمار نمی‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این موضوع در خصوص آخرین شرایط دروازه بان‌های تیم ملی امید گفت: ما از ابتدای کار تا امروز تلاش کردیم بهترین نفرات را انتخاب کنیم و مورد آزمایش قرار دهیم و دروازه‌بان‌های زیادی در اردوی تیم امید حاضر شدند. اما در فهرست نهایی که به AFC اعلام شده مجموعا 6 دروازه‌بان را معرفی کردیم که همه آن‌ها یکی از دروازه‌بان‌های اول یا دوم تیم‌های باشگاهی خودشان در لیگ برتر هستند و حداقل در لیست 18 نفره حضور دارند. معراج اسماعیلی دروازه‌بان اول ذوب آهن است، حبیب فرعباسی در نفت مسجد سلیمان بازی‌های زیادی انجام داده و در بعضی از بازی‌ها هم دروازه‌بان دوم است، مهدی نوراللهی در سایپا دروازه‌بان دوم است، کی خسروی همین شرایط را در سپاهان دارد، پورحمیدی در استقلال دروازه‌بان دوم است و نیما میرزازاد هم در نساجی چند بازی فرصت ورود به زمین را داشته و در بعضی بازی‌ها روی نیمکت حضور دارد. مجموعا ما نام این 6 دروازه‌بان را ثبت کردیم با این وجود شناخت کافی از همه آن‌ها داریم و در اردوی آخر 3 دروازه‌بان با ما راهی قطر خواهند شد.

حبیبی در این خصوص که انتخاب این 3 دروازه‌بان به معنی حضور قطعی آن‌ها در تایلند نخواهد بود بیان کرد: معیار ما شایستگی فنی همچنین انضباط و رفتار است. در حال حاضر لازم است با 3 دروازه‌بان راهی قطر بشویم. البته من تلاش کردم در هر اردوی خارجی تغییراتی در لیست داشته باشیم و گزینه‌های مختلفی را مورد آزمایش قرار بدهیم. در این موقعیت باید بگویم هر احتمالی وجود دارد. هم از نظر فنی هم انضباطی و البته خدای نکرده مصدومیت ممکن است تا آخرین لحظه انتخاب دیگری داشته باشیم و هر 6 دروازه‌بان از نظر من شانس حضور در بازی‌های تایلند را تا آخرین لحظه دارند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم المپیک همچنین در خصوص برگزاری تمرینات اردوی تهران بدون دروازه‌بان اظهار داشت: این مسئله از ابتدا مشخص بود و قرار بود کلیه بازیکنان برای حضور در بازی‌های لیگ روز چهارشنبه به اردوی تیم‌های باشگاهی بازگردند که طبیعتا دروازه‌بان‌های ما هم شرایط مشابهی داشتند. چون همه آن‌ها جزو دروازه‌بان‌های اول یا دوم شاغل در لیگ هستند و بعد از انجام بازی‌ها برای حضور در سفر به قطر به اردو بازمی‌گردند. به هر ترتیب کار اصلی ما در قطر انجام می‌شود و بعد از آن هم در تایلند یک هفته پیش از مسابقات تمرین می‌کنیم. در این مدت تلاش خواهیم کرد دروازه‌بان‌ها را با تمرکز مناسب به بالاترین سطح آمادگی از هر جهت برسانیم. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که در نهایت خط دروازه نقطه قوت تیم امید در بازی‌های انتخابی المپیک باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک تایلند زمین فوتبال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال فسخ کرد و به نظر می‌خواست به سپاهان برود، اما بعد از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی آبی‌ها و صحبت‌هایی که با این مربی انجام داد، بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگشت و قرارداد جدیدی را با استقلال امضا کرد.

جلالی بعد از حضور در اردوی آبی‌ها جایگاهش را در استقلال تثبیت کرد و به بازیکن اصلی جواد نکونام در پست وینگ بک چپ تبدیل شد. او اگر چه در جام ملت‌ها شانسی برای حضور دراردوی تیم ملی پیدا نکرد، اما به اردوی آخر تیم ملی برای بازی با ترکمنستان دعوت شد و پیش بینی می‌شود با حضور در صدر جدول بهترین پاسور لیگ برتر از این پس در ترکیب تیم ملی صاحب جایگاه بهتری شود.

ابوالفضل بدون شک اکنون خوشحال است که بعد از فسخ قرارداد با استقلال تصمیم گرفت یک بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگردد. او اگر به سپاهان می‌رفت اکنون به همراه استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر نبود و شاید عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را در اختیار نداشت و شاید به واسطه ناکامی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به اردوی تیم ملی هم دعوت نمی‌شد.

جلالی حالا این شانس را دارد با درخشش در هفته‌های پایانی لیگ برتر و با پاس گل‌هایی که می‌دهد، بیش از پیش به قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر کمک کند و در نهایت عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی