Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@17:27:44 GMT

ارائه طرح ضد فلسطینی در سنای جمهوری چک

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۴۴۳۱

ارائه طرح ضد فلسطینی در سنای جمهوری چک

چند نماینده سنای جمهوری چک خواستار انتقال سفارتخانه این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از تاس، چند نماینده مجلس سنای جمهوری چک از دولت این کشور خواستند تا سفارتخانه خود را در سرزمین‌های اشغالی از تل‌آویو به قدس منتقل کند.

«زدنیک پابوشک»، سناتور چکی گفت: 26 نفر از مجموع 81 عضو سنا نامه‌ای را امضا کرده‌اند که در آن از موضوع انتقال سفارتخانه به قدس حمایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سنا و معاونانش جزو امضاکنندگان نامه هستند.

وی بی‌توجه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و تجاوز مستمر به حقوق آنها در کرانه باختری و افزایش دامنه شهرک‌سازی‌های غیر قانونی، قدس را پایتخت رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی عنوان کرد.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی سنا قدس جمهوری چک انتقال سفارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند

سردارناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری محور"زاهدان-نرماشیر"یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاساز‌هایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرز‌های شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد